A vállalat portfóliójához kapcsolódó operatív stratégia kialakítása, működtetése és folyamatos fejlesztése.
Az operatív működéshez szükséges erőforrások megtervezése, optimalizálása és hatékony elosztása.
A HR-szolgáltatási üzletágak (munkaerő-kölcsönzés, közvetítés, outsourcing, diákmunka) országos szintű operatív irányítása és működésük fejlesztése.
Az üzletágvezetők és kulcsvezetők operatív koordinálása, szakmai támogatása, mentorálása és teljesítményük nyomon követése.
Éves működési, létszám- és költségtervek kidolgozása, a hatékony és fenntartható működés biztosítása.
A szolgáltatások minőségének, hatékonyságának és eredményességének folyamatos biztosítása és fejlesztése.
A Back Office és Front Office folyamatok összehangolása, standardizálása és fejlesztése az ügyfél- és partnerélmény javítása érdekében.
Operatív folyamatok mérése, elemzése, riportálása; hatékonyságnövelő és optimalizációs intézkedések kezdeményezése.
Piaci és iparági működési trendek figyelemmel kísérése, a szervezet működésébe illeszthető legjobb gyakorlatok alkalmazása.
Szoros együttműködés az ügyvezetővel és a menedzsmenttel, rendszeres operatív beszámolók és döntéstámogató jelentések készítése.
Felsőfokú végzettség (gazdasági, HR, jogi vagy releváns területen).
Több éves releváns szakmai tapasztalat és legalább 5 év vezetői tapasztalat.
Tapasztalat országos szintű üzleti folyamatok irányításában.
HR-szolgáltatói vagy munkaerő-kölcsönzési szektorban szerzett, bizonyított szakmai tapasztalat.
Aktív, tárgyalóképes angol nyelvtudás.
Üzleti és pénzügyi tervezési gyakorlat, eredmény-orientált gondolkodás.
Kiváló stratégiai, szervezetfejlesztési és változásmenedzsment képességek.
Erős vezetői személyiség, inspiráló people management és csapatfejlesztési készségek.
Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség, tárgyalási magabiztosság.
B kategóriás jogosítvány, vezetési gyakorlat.
Budapest