Payroll Manager (Székesfehérvár)

Payroll Manager (Székesfehérvár)
Jelentkezem az állásra ›

Payroll Manager

Partnerünk jelenleg Payroll Manager pozícióba keres új kollégát a székesfehérvári Pénzügyi Megosztott Szolgáltató Központba.

A Financial Shared Services szervezet részeként a Payroll Manager felelős a vállalat összes magyarországi munkavállalójának bérszámfejtéséért. Felügyeli a bérszámfejtés minden részét, biztosítva a pontosságot, a megfelelőséget és a határidők betartását.

Fő feladatok:

  • A bérszámfejtési csapat támogatásával az end-to-end bérszámfejtési folyamatok irányítása, valamint a bér- és munkaidő-nyilvántartási tranzakciók hatékony, minőségi és időben történő működésének biztosítása.

  • A bérszámfejtéshez kapcsolódó jogszabályoknak, előírásoknak és vállalati szabályzatoknak való megfelelés biztosítása.

  • Szoros együttműködés a HR-rel, tanácsadás és iránymutatás biztosítása a HR és a magyarországi vezetés számára bérszámfejtési kérdésekben.

  • Együttműködés a HR és a GPS (HR rendszer) támogatási funkciójával az alkalmazotti adatok megfelelő áramlásának és karbantartásának biztosítása érdekében a GPS és a bérszámfejtési rendszerek között.

  • A bér-, T&A és cafeteria szolgáltatókkal való kapcsolattartás, teljesítményük nyomon követése, a vállalati igények teljesítésének biztosítása, valamint fejlesztési kezdeményezések koordinálása.

  • Bérszámfejtési eltérések figyelése és megoldása, problémák gyors és pontos kivizsgálása.

  • A bérszámfejtéssel kapcsolatos főkönyvi számlák egyeztetésének biztosítása.

  • A felnőttképzési nemzeti nyilvántartás felé történő képzési adatszolgáltatás pontos és időben történő teljesítése.

  • SOX- és belső audit-megfelelés biztosítása, a tesztelések elvégzése az egyeztetett ütemezés szerint.

  • A bérszámfejtési adatok bizalmas kezelése és adatbiztonsági szabványok betartása.

  • A bérszámfejtés képviselete belső és külső auditok során.

  • Együttműködés más országok bérszámfejtési vezetőivel a legjobb gyakorlatok megosztása és átvétele érdekében.

  • A hónap- és évzárások felügyelete, azok pontos és időbeni lezárása.

  • A feladatok önálló ellátása és a közvetlen beosztottak tevékenységének koordinálása a jogi, kollektív szerződésbeli és vállalati előírásoknak megfelelően.

Elvárások:

  • Bérszámfejtői és társadalombiztosítási szakirányú képesítés vagy azzal egyenértékű végzettség

  • Minimum 3 év tapasztalat bérszámfejtési csapat vezetésében

  • Kommunikáció képes angol nyelvtudás

  • Átfogó ismeretek az end-to-end bérszámfejtési folyamatokról

  • Erős rendszerszintű ismeretek, gyors tanulási képesség új rendszerek esetén

  • Hatékony emberi vezetői készségek

  • Képesség befolyásolni és együttműködni a szervezet minden szintjével, és hatékony kapcsolatot építeni HR-, pénzügyi és operációs területekkel

  • Kiváló tervezési és szervezési készségek

Munkavégzés helye

Székesfehérvár

Székesfehérvár

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok