A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb IKT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.
Problem Manager-ként teljes felelősséggel rendelkezel a megnyitott reaktív és proaktív PRM jegyek minőségéért: biztosítod a RCA megfelelő dokumentációját, melybe beletartozik a megfelelő minőségben elkészített update a szerződés szerinti határidőket betartva. A PRM jegyeket a rendszeres ügyfélmegbeszéléseken bemutatod. A problem menedzsment folyamatban SPOC szerepkört töltesz be az ügyfél képviselői, a TSI dolgozói és az ügyfél beszállítói között.
Elvárások
Téged keresünk, ha jó elemző képességed van, eredmény- és sikerorientált vagy, kiválóan dolgozol csapatban és önállóan is; mukádra igényes vagy, s képes vagy meglátni és megérteni a másik fél szemszögéből a felmerülő problémákat, s igyekszel segítséget nyújtani a megoldásban.
Budapest, Debrecen, Szeged, Pécs