Problem Manager (REF3086C) (Budapest)

Problem Manager (REF3086C) (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb IKT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.

Problem Manager (REF3086C)

Problem Manager-ként teljes felelősséggel rendelkezel a megnyitott reaktív és proaktív PRM jegyek minőségéért: biztosítod a RCA megfelelő dokumentációját, melybe beletartozik a megfelelő minőségben elkészített update a szerződés szerinti határidőket betartva. A PRM jegyeket a rendszeres ügyfélmegbeszéléseken bemutatod. A problem menedzsment folyamatban SPOC szerepkört töltesz be az ügyfél képviselői, a TSI dolgozói és az ügyfél beszállítói között. 

Elvárások

  • Kiváló kommunikációs, prezentációs és moderációs készség német nyelven. 
  • Nyelvismeret: német C1, angol B2
  • Előny: ITIL4  ismerete, hasonló területen szerzett tapasztalat, SNOW, Jira ismerete

Téged keresünk, ha jó elemző képességed van, eredmény- és sikerorientált vagy,  kiválóan dolgozol csapatban és önállóan is; mukádra igényes vagy, s képes vagy meglátni és megérteni a másik fél szemszögéből a felmerülő problémákat, s igyekszel segítséget nyújtani a megoldásban.

Munkavégzés helye

Budapest, Debrecen, Szeged, Pécs

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok