A cég leírása
A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb IKT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.
Quality & Process Manager hálózatos területen ( REF2349N)
Állás leírása
Presales és Planning területen operatív és elemzői feladatok ellátása.
- Ügyféligények megértése és az adatok rögzítése, feldolgozása, elemzése MS Excelben
- Presales folyamatok koordinálása
- Adatvizualizáció
- Kapcsolattartás a projektek további résztvevőivel német nyelven
- Riportok készítése
- Ügyféligények felmérésének támogatása
- Newsletter összeállítása
- Projekttervek, projektboard kezelése , feladatlisták frissítése
Elvárások
- Nagyon jó MS Excel ismeret (Pivot táblák készítése)
- Magabiztos Microsoft Office és kollaborációs tool ismeret (Power Point,One Note, MS Ecxel, Sharepoint, Outlook, Webex)
- Jártasság telekommunikációs és B2B területen
- B2/C1 német nyelvtudás szóban és írásban
- Agilis projektmenedzsment módszertan és agilis toolok ismerete
Szükséges készségek, kompetenciák
- Analitikus gondolkodás
- Önálló, proaktív munkavégzés
- Ügyfélközpontú szemlélet
- Prioritások meghatározása, határidők betartása
- Nyitottság és érdeklődés új ismeretek megszerzésére, fejlődésre való igény
Előnyök
- Virtuális kollaborációs toolok ismerete
- Jira és Confluence ismerete
- Tapasztalat Business Analyst és/vagy Projektmenedzsment területen
- Jártasság hálózatos területen
- Angol nyelvtudás
Munkavégzés helye