Raktári adminisztrátor (Kecskemét)

Raktári adminisztrátor (Kecskemét)
Jelentkezem az állásra ›

 

Raktári adminisztrátor

Feladatok

  • beérkező áruk raktárkezelő rendszerben történő rögzítése, könyvelése
  • a működés során felmerülő anyagáramlási koordinációs feladatok ellátása, információadás szükség szerint az operatív részlegek felé
  • az operatív kiszolgálás során felmerülő logisztikai problémák megoldása, kommunikáció az érintett részlegekkel
  • a logisztikai szolgáltatás lebonyolításához használt informatikai rendszerek kiemelt felhasználói szintű ismerete
  • a normál folyamatoktól eltérő esetek kezelése, szakszerű megoldása (pl. szállítási eltérések, zárolások, stb. bonyolítása)
  • áruleltár, készletellenőrzés lebonyolítása, dokumentációja

Elvárások

  • 3 műszak vállalása
  • Microsoft Office programok felhasználói szintű ismerete

Előnyök

  • hasonló területen szerzett tapasztalat
  • SAP rendszer ismerete

Miért minket válassz?

  • Versenyképes alapbért, cafeteriát, bónuszt adunk
  • Támogatjuk a munkábajárasodat (tömegközlekedés esetén 100%, gépjármű esetén 15.- Ft/km-Kecskeméten belül is)
  • Ingyenes és korlátlan sportolási lehetőséget kínálunk
  • Mindig meghallgatunk Téged és értékeljük a javaslataidat
  • Változatos céges eseményekkel és programokkal garantáljuk munkatársainknak a kiváló munkahelyi környezetet
  • Nálunk folyamatosan tudsz fejlődni, tanulni

Munkavégzés helye

6000 Kecskemét, Mercedes út 1.

 

Kecskemét

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok