Feladatok:
- Aktív részvétel az ügyfél release & deployment, patchmanagementjének napi tevékenységében.
- Különböző jelentések, riportok készítése.
- Telefonkonferenciák vezetése, szervezése.
- Processzek betartatása
- Aktív együttműködés a processz többi résztvevőjével.
- Közreműködés abban, hogy a szolgáltatási folyamat illeszkedjen a cég által meghatározott standardokhoz.
- A szolgáltatási szint teljesítése az ügyfél szolgáltatási szerződésben rögzített elvárásainak megfelelően.
- Utasítási, eszkalációs és riportolási rend valamint határidők betartása és betartatása a szolgáltatási folyamatban résztvevő belső és külső társzervezetekkel.
- Az adott folyamattal kapcsolatos belső projektekben, auditokon való részvétel.
- Tudásátadás, betanítás, minőségi elvárások közvetítése az üzemeltetők felé (quality kit képzések, ügyfél-specifikus tudás átadása).
|
If you have…
Elvárások:
- Tárgyalóképes német és angol nyelvtudás
- Min. 2-3 év szakmai tapasztalat releváns területről - opcionálisan ICT üzemeltetésből
- ITIL folyamatok széleskörű ismerete és alkalmazása,
- Magabiztos fellépés, jó kommunikációs készség – idegen nyelven is
- Döntésképesség, proaktivitás, rendszer-szemlélet
- Csapatmunkára való képesség
|
|