Európai cégkultúrájú, dinamikusan fejlődő gyártópartnerünk részére keresünk munkatársat
Feladatok
A cég növekedési céljainak támogatása a magas szintű vevői elégedettség biztosításával,
Értékesítési stratégiák kidolgozása és a csapat irányítása,
Új projektek bevezetésének koordinálása,
Helyi értékesítési tevékenységek és gyártási folyamatok hatékony irányítása,
Kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása, mint értékesítési előrejelzések és riportok készítése,
Vevői kapcsolatok ápolása, megrendelések és gyártási indítások koordinálása,
Különböző osztályok közötti kommunikáció és koordináció.
Elvárások
Felsőfokú végzettség (kereskedelmi, műszaki vagy gazdasági területen előny),
Hasonló területen szerzett tapasztalat (pl. Key Account Manager, Sales, Vevőszolgálati vagy Customer Service pozícióban, ideális esetben gyártó cégnél),
Kiváló kommunikációs és vezetői készségek,
Erős analitikai és szervezési készségek,
Proaktivitás és problémamegoldó képesség,
Középfokú angol nyelvtudás.
Amit kínálunk
Versenyképes jövedelem,
Céges autó,
Kiemelkedő összegű cafeteria,
Képzési és karrierfejlesztési lehetőségek,
Stabil munkakörnyezet és fejlődési lehetőség egy nemzetközi cégnél,