A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb IKT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.
SDM Specialist (REF1417F)
Egy német multinacionális autóipari vállalatot támogató csapatba keresünk ambiciózus, németül beszélő munkatársat. Amennyiben szereted a kihívásokkal teli feladatokat, szívesen használod nyelvtudásod a mindennapi kommunikáció során és hosszútávú munkalehetőséget keresel, Te vagy a mi emberünk!
Feladatok:
- Aktív részvétel az ügyfél folyamat (processzek) managementjének tevékenységében
- Aktív együttműködés az operációs csoportok többi résztvevőjével
- Belső projektekben, auditokon való részvétel
- Ügyfeleink egyedi szolgáltatási szerződéseihez kapcsolódó változtatások koordinálásában való részvétel
- Jelentések készítése az egyes szolgáltatásműködési szerződésekben megadott tartalommal és gyakorisággal a szolgáltatási egység vezetői részére
- A minőség, illetve a külső és belső ügyfélelégedettség mérésében és fejlesztésében, valamint a visszajelzések feldolgozásában való közreműködés
- A folyamatdokumentálási tevékenység támogatása
- A szolgáltatási szint teljesítése az ügyfél szolgáltatási szerződésben rögzített elvárásainak megfelelően
- Utasítási, eszkalációs és riportolási rend, valamint határidők betartása és betartatása a szolgáltatási folyamatban résztvevő belső és külső társszervezetekkel
Elvárások:
- Legalább 2-3 év tapasztalat hasonló területen vagy nemzetközi vállalatnál
- Tárgyalóképes német és angol nyelvtudás
- Magabiztos fellépés, jó kommunikációs készség – idegen nyelven is
- Az ITIL v3 vagy v4 beható ismerete és gyakorlati tapasztalat valamely területén
- Service Management tapasztalatok nagyvállalati környezetben
- Döntésképesség, proaktivitás, rendszerszemlélet
- Csapatmunkára való képesség
- Pontosság, precizitás
Előnyök:
- Felsőfokú végzettség
- Informatikai irányultság / meggyőző szakmai tapasztalat
- Projekttapasztalat
- Idegen nyelvű munkavégzési tapasztalat
- ICT üzemeltetési tapasztalat
* Please be informed that our remote working possibility is only available within Hungary due to European taxation regulation.
Munkavégzés helye
Budapest, Debrecen, Pécs, Szeged