SDM Specialist (REF1417F) (Budapest)

SDM Specialist (REF1417F) (Budapest)
A hirdetés már lejárt!

 

A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb IKT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.

 

SDM Specialist (REF1417F)

 

Egy német multinacionális autóipari vállalatot támogató csapatba keresünk ambiciózus, németül beszélő munkatársat. Amennyiben szereted a kihívásokkal teli feladatokat, szívesen használod nyelvtudásod a mindennapi kommunikáció során és hosszútávú munkalehetőséget keresel, Te vagy a mi emberünk!

Feladatok:

  • Aktív részvétel az ügyfél folyamat (processzek) managementjének tevékenységében
  • Aktív együttműködés az operációs csoportok többi résztvevőjével
  • Belső projektekben, auditokon való részvétel
  • Ügyfeleink egyedi szolgáltatási szerződéseihez kapcsolódó változtatások koordinálásában való részvétel
  • Jelentések készítése az egyes szolgáltatásműködési szerződésekben megadott tartalommal és gyakorisággal a szolgáltatási egység vezetői részére
  • A minőség, illetve a külső és belső ügyfélelégedettség mérésében és fejlesztésében, valamint a visszajelzések feldolgozásában való közreműködés
  • A folyamatdokumentálási tevékenység támogatása
  • A szolgáltatási szint teljesítése az ügyfél szolgáltatási szerződésben rögzített elvárásainak megfelelően
  • Utasítási, eszkalációs és riportolási rend, valamint határidők betartása és betartatása a szolgáltatási folyamatban résztvevő belső és külső társszervezetekkel

 

Elvárások:

  • Legalább 2-3 év tapasztalat hasonló területen vagy nemzetközi vállalatnál 
  • Tárgyalóképes német és angol nyelvtudás
  • Magabiztos fellépés, jó kommunikációs készség – idegen nyelven is
  • Az ITIL v3 vagy v4 beható ismerete és gyakorlati tapasztalat valamely területén
  • Service Management tapasztalatok nagyvállalati környezetben
  • Döntésképesség, proaktivitás, rendszerszemlélet
  • Csapatmunkára való képesség
  • Pontosság, precizitás

Előnyök:

  • Felsőfokú végzettség
  • Informatikai irányultság / meggyőző szakmai tapasztalat
  • Projekttapasztalat
  • Idegen nyelvű munkavégzési tapasztalat
  • ICT üzemeltetési tapasztalat  

 

Experienced

 

* Please be informed that our remote working possibility is only available within Hungary due to European taxation regulation.

 

Munkavégzés helye

Budapest, Debrecen, Pécs, Szeged

 

Budapest

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok