Senior Service Delivery Manager (REF3823E) (Budapest)

Senior Service Delivery Manager (REF3823E) (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb ICT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.

Senior Service Delivery Manager (REF3823E)

Csatlakozz a DT TSI HU Automation csapatához, ahol innovatív technológiákkal dolgozhatsz egy dinamikus környezetben!

Olyan Service Delivery Manager-t (SDM) keresünk, aki felelős lesz egy Android és iOS mobilalkalmazás üzemeltetéséért, az átmeneti (tranzíciós) fázistól a teljes körű üzemeltetésig. Az SDM kulcsszerepet játszik abban, hogy a szolgáltatás folyamatosan megfeleljen az ügyféligényeknek, biztosítva a magas rendelkezésre állást, megbízhatóságot és a szolgáltatási szintek (SLA-k) betartását.

Főbb feladatok:

  • A szolgáltatás bevezetésének (tranzíció) irányítása az üzemeltetési fázisba
  • Az üzemeltetési csapat napi munkájának koordinálása, az SLA-k és KPI-ok teljesítésének biztosítása
  • Kapcsolattartás az ügyféllel, folyamatos visszacsatolás és elvárások kezelése
  • Incidens-, probléma- és változáskezelési folyamatok felügyelete (ITIL alapokon)
  • Folyamatok és dokumentációk fejlesztése, hogy az üzemeltetés hatékony és átlátható legyen
  • Proaktív hibaelhárítás és teljesítményoptimalizálás az üzemeltetett rendszerekben
  • Rendszeres jelentések készítése az ügyfelek és a vezetőség számára
  • Együttműködés a fejlesztői és DevOps csapatokkal az alkalmazások stabilitásának és teljesítményének javítása érdekében

Elvárások:

  • Több éves tapasztalat Service Delivery Managerként vagy hasonló pozícióban
  •  ITIL v3/v4 ismerete és gyakorlati alkalmazása
  • Tranzíciós projektek vezetésében szerzett tapasztalat
  • SLA-k, KPI-ok és szolgáltatási folyamatok menedzselésében szerzett jártasság
  • Kiváló stakeholder management és kommunikációs képességek
  • Proaktív hozzáállás és problémamegoldó készség
  • Nyelv: német (legalább B2-es szint)

Előnyt jelent:

  • DevOps vagy felhőalapú infrastruktúrák ismerete
  • OTC (Open Telekom Cloud) tapasztalat
  • Projektmenedzsment tapasztalat (PMP, PRINCE2 minősítés előny)
  • Tapasztalat mobilalkalmazások (Android, iOS) üzemeltetésében
  • Angol nyelvismeret (legalább B2-es szint)

Munkavégzés helye

Budapest,Debrecen,Pécs,Szeged

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok