A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb ICT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.
Senior Service Delivery Manager (REF3823E)
Csatlakozz a DT TSI HU Automation csapatához, ahol innovatív technológiákkal dolgozhatsz egy dinamikus környezetben!
Olyan Service Delivery Manager-t (SDM) keresünk, aki felelős lesz egy Android és iOS mobilalkalmazás üzemeltetéséért, az átmeneti (tranzíciós) fázistól a teljes körű üzemeltetésig. Az SDM kulcsszerepet játszik abban, hogy a szolgáltatás folyamatosan megfeleljen az ügyféligényeknek, biztosítva a magas rendelkezésre állást, megbízhatóságot és a szolgáltatási szintek (SLA-k) betartását.
Főbb feladatok:
- A szolgáltatás bevezetésének (tranzíció) irányítása az üzemeltetési fázisba
- Az üzemeltetési csapat napi munkájának koordinálása, az SLA-k és KPI-ok teljesítésének biztosítása
- Kapcsolattartás az ügyféllel, folyamatos visszacsatolás és elvárások kezelése
- Incidens-, probléma- és változáskezelési folyamatok felügyelete (ITIL alapokon)
- Folyamatok és dokumentációk fejlesztése, hogy az üzemeltetés hatékony és átlátható legyen
- Proaktív hibaelhárítás és teljesítményoptimalizálás az üzemeltetett rendszerekben
- Rendszeres jelentések készítése az ügyfelek és a vezetőség számára
- Együttműködés a fejlesztői és DevOps csapatokkal az alkalmazások stabilitásának és teljesítményének javítása érdekében
Elvárások:
- Több éves tapasztalat Service Delivery Managerként vagy hasonló pozícióban
- ITIL v3/v4 ismerete és gyakorlati alkalmazása
- Tranzíciós projektek vezetésében szerzett tapasztalat
- SLA-k, KPI-ok és szolgáltatási folyamatok menedzselésében szerzett jártasság
- Kiváló stakeholder management és kommunikációs képességek
- Proaktív hozzáállás és problémamegoldó készség
- Nyelv: német (legalább B2-es szint)
Előnyt jelent:
- DevOps vagy felhőalapú infrastruktúrák ismerete
- OTC (Open Telekom Cloud) tapasztalat
- Projektmenedzsment tapasztalat (PMP, PRINCE2 minősítés előny)
- Tapasztalat mobilalkalmazások (Android, iOS) üzemeltetésében
- Angol nyelvismeret (legalább B2-es szint)
Munkavégzés helye
Budapest,Debrecen,Pécs,Szeged