Senior service designer / Digital Product Manager (Budapest)

Senior service designer / Digital Product Manager (Budapest)
A hirdetés már lejárt!

Partnerünk 2005-ben kezdte meg egy online számlázó rendszer kifejlesztését. A jelenleg 5 - 600 ezer partnerrel rendelkező Start-up 2017 óta több pénzintézet partnere lett. Nagyvállalati, élvonalbeli technológiákat haszálva, tudatos stratégia és üzleti modell mentén szeretnének továbbfejlődni.

Senior service designer / Digital Product Manager

Feladatok

  • Meglévő és új szolgáltatások tervezése és (tovább)fejlesztése adatalapon, a felhasználói igényekhez, ügyféléletúthoz igazítva, a minél magasabb ügyfélélmény megteremtésével;

  • Felhasználói igények, problémák kutatása, feltárása kvantitatív és kvalitatív módszertanokkal (ügyfélinterjúk, kérdőív, elemzések, összefoglalók készítése), gyűjtése és szintetizálása;

  • Koncepcióalkotás, a jelenlegi üzleti folyamatok megértése, jövőbeli működés felépítése;

  • Drótvázak, low-fidelity wireframek, prototípusok készítése, az elkészült tervek validálása felhasználókkal és a belső érintettekkel, folyamatos iterálás;

  • Részvétel a UX/UI tervezésében;

  • Üzleti igény és a részletes funkcionális specifikáció kidolgozása dokumentálása és egyeztetése a fejlesztőkkel;

  • Szoros együttműködés a kollégákkal (designerekkel, fejlesztőkkel, a marketing és ügyfélszolgálati területtel);

  • A szolgáltatások teljes életútjának végigkövetése, az ötlettől, a tervezésen-, a fejlesztésen és piaci bevezetésen át a felhasználói interakciókig;

  • Részvétel a design folyamatok és módszertanok fejlesztésében és kidolgozásában;

Követelmények

  • Operatív és stratégiai szemlélet egy terméket iránt

  • Nagy tapasztalat  service design és/vagy digitális szolgáltatás/termékmenedzsment területén; vagy ezekhez közelálló területeken szerzett tapasztalat, pl. Business Analystként, UX kutatóként stb.

  • Több éves tapasztalat olyan cégnél, amely webes megoldások fejlesztésével foglalkozott / design-ügynökségi oldalról való tapasztalat;

  • Pénzügyi / gazdasági ismeretek és tapasztalatok elsajátítása és/vagy fintech innovációk területén piaci ismeret;

  • Saját termék fejlesztése, tökéletesítése és az ekörüli teendők iránt való elköteleződés;

  • Ügyfélcentrikus gondolkodásmód, ügyfelek igényevel összeegyeztethető fókusz, mindezt a stratégia észben tartásával

  • Analitikus gondolkodásmód, stratégiai- és rendszerszemlélet;

  • Innovatív és kreatív gondolkodásmód

  • B2B gondolkodás és tapasztalat;

  • Kommunikatív személyiség

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetés
  • Béren felüli juttatások
  • Start up hangulat
  • Szerdai csapatépítő reggeli

Munkavégzés helye

Budapest

Budapest

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok