Service Delivery Manager (REF3732Q) (Budapest)

Service Delivery Manager (REF3732Q) (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb ICT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.

Service Delivery Manager (REF3732Q)

A Deutsche Telekom MMS GmbH 2019 óta ügyfele és üzleti partnere vállalatunknak és alapvetően a DTAG csoport meghatározó innovációs és digitalizációs szolgáltatója.  Ezen dinamikusan fejlődő üzletág magyarországi csapatába keresünk ambiciózus, németül magabiztosan beszélő, tapasztalattal rendelkező szakembert. A projektünk célja német egészségbiztosító cégeknek és nemzetközi kereskedelmi ügyfeleinknek a szolgáltatásait támogassuk web elemzéssel és személyre szabott megoldásokkal.Amennyiben szereted a kihívásokkal teli, változatos munkakört, hétköznapjaid az agilis munkavégzés jegyeiben töltöd és szívesen használod a nyelvtudásod a mindennapi kommunikáció során, Te vagy a mi emberünk!

Csatlakozz csapatunkhoz, és válj ügyfélmenedzsment és szolgáltatásfejlesztés mesterévé!

Keressük új kollégánkat, aki kiemelkedő tapasztalatával és vezetői képességeivel hozzájárul ügyfeleink elégedettségéhez és projektjeink sikeréhez.

Feladatok:

  • Ügyfélkapcsolatok kezelése és a kapcsolódó elvárások összehangolása.
  • Az ügyfél elégedettségének biztosítása, szolgáltatási szintek teljesítése.
  • Szakértői tanácsadás és információk biztosítása ügyfelek számára.
  • Pozitív és negatív visszajelzések hatékony kezelése.
  • A projektek időzítésére, minőségére és költségeire vonatkozó szerződéses követelmények teljesítésének biztosítása.
  • Ügyfélspecifikus fejlesztési lehetőségek és növekedési potenciál kidolgozása.
  • Szolgáltatások optimalizálása hatékonyságmérési technikákkal.
  • Kockázatok értékelése és akadályok elhárítása.
  • Komplex megoldási koncepciók kidolgozása és végrehajtása.
  • Ügyfél-specifikus stratégiák támogatása és versenyelőny biztosítása.
  • Minőségi szabványok meghatározása és betartatása.
  • Projekt-KPI-k meghatározása és követése.
  • Csapatspecifikus célok definiálása és megvalósítása.

Elvárások:

  • 2-3 év tapasztalat hasonló pozícióban.
  • Haladó szintű német nyelvtudás, angol nyelvismeret előnyt jelent.
  • Ügyfélmenedzsment és stakeholder-kezelési tapasztalat.
  • Problémamegoldó képesség és eredményorientált hozzáállás.
  • Jó moderációs készségek és határozott személyiség.
  • Önálló munkavégzési képesség és döntéshozatali készség.

Amit kínálunk:

  • Izgalmas kihívásokkal teli pozíció, amely lehetőséget biztosít szakmai fejlődésre.
  • Nemzetközi környezet, ahol ügyfelekkel és partnerekkel dolgozhatsz együtt.
  • Barátságos és támogató csapat, amely értékeli a proaktivitást és az innovációt.

Munkavégzés helye

Buddapest,Debrecen,Pécs,Szeged

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok