Service manager - German speaking (REF4082A) (Budapest)

Service manager - German speaking (REF4082A) (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb IKT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.

Service manager - German speaking (REF4082A)

Feladatok

  • Nem-dedikált Service Delivery Manager ügyféltámogatás
  • Reaktív ügyfélkommunikáció: megkeresések közös mailbox-on, illetve hotline-on keresztül
  • Standardizált non-komplex telekommunikációs és IT ügyfélszerződések operatív menedzsmentje az ITIL-Service-Delivery folyamatok mentén
  • Feldolgozott feladatokhoz kapcsoló dokumentáció készítése
  • Ügyfél ajánlatkérések kiértékelése a szerződések alapján és ehhez köthető sales folyamat kezelése
  • Szerződésekben meghatározott számlázás ellenőrzése
  • Ügyféleszkalációk kezelése és feldolgozása
  • Együttműködés belső területekkel és külső szolgáltató partnerekkel
  • Német (virtuális) munkakörnyezetben való munkavégzés

Elvárások

  • Folyékony német nyelvtudás
  • Legalább középfokú angol nyelvtudás
  • Szolgáltatás menedzsment területen szerzett tapasztalat
  • Erős ügyfélkommunikációs készség
  • Önálló munkavégzés, koordinációs képesség és rugalmasság
  • Problémamegoldó képesség és eszkalációkban szerzett tapasztalat
  • Multinacionális környezetben szerzett tapasztalat

előnyök:

  • Telekommunikációs vagy pénzügyi vagy értékesítési területen szerzett ismeretek előnyt jelentenek
  • ITIL ismerete előny
  • RPK Neu ismeret előnyt jelent

személyiség:

  • Precíz, megbízható munkavégzés
  • Proaktivitás, határidők következetes betartása
  • Csapatmunka

Munkavégzés helye

Budapest, Debrecen, Pécs, Szeged

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok