A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb IKT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.
Service manager (REF1550C)
Feladatok
- Felelősség az ügyfélszerződésbe foglalt tartalmi, minőségi és pénzügyi teljesülésért
- Rendszeres ügyfélkommunikáció stratégiai és operatív témákban
- Szerződések pénzügyi tervezése és ezek nyomon követése
- A szolgáltatásban résztvevő belső és külső területek koordinációja
- Service Review Meeting-eken való részvétel
- Értékesítési lehetőségek felismerése és az ehhez kapcsolódó folyamatok menedzsmentje
- Eszkalációs menedzsment, szerződéshez kapcsolódó panaszok (üzemeltetés, megrendelések, projektek, számlázás) kezelése és érintett folyamatok javítása
- Ügyfélelégedettség fenntartása és fejlesztése
Elvárások
- Folyékony német nyelvtudás
- Angol nyelvtudás előny, de nem feltétel
- Szolgáltatás menedzsment területen szerzett tapasztalat
- Erős ügyfélkommunikációs készség
- Önálló munkavégzés, koordinációs képesség és rugalmasság
- Problémamegoldó képesség és eszkalációkban szerzett tapasztalat
- Multinacionális környezetben szerzett tapasztalat
- Telekommunikációs vagy pénzügyi vagy értékesítési területen szerzett ismeretek előnyt jelentenek
- ITIL ismerete előny
Munkavégzés helye
Debrecen, Budapest, Pécs, Szeged