Service Manager (REF3728X) (Budapest)

Service Manager (REF3728X) (Budapest)
A hirdetés már lejárt!

 

A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb IKT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.

 

Service Manager (REF3728X)

 

Feladatok

  •     Felelősség az ügyfélszerződésbe foglalt tartalmi, minőségi és pénzügyi teljesülésért
  •     Rendszeres ügyfélkommunikáció stratégiai és operatív témákban 
  •     Szerződések pénzügyi tervezése és ezek nyomon követése
  •     A szolgáltatásban résztvevő belső és külső területek koordinációja
  •     Service Review Meeting-eken való részvétel
  •     Értékesítési lehetőségek felismerése és az ehhez kapcsolódó folyamatok menedzsmentje, terméktapasztalat 
  •     Eszkalációs menedzsment, szerződéshez kapcsolódó panaszok (üzemeltetés, megrendelések, projektek, számlázás) kezelése és érintett folyamatok javítása
  •     Ügyfélelégedettség fenntartása és fejlesztése

Követelmények

  • Nyelvtudás:
    • Magabiztos német nyelvismeret szóban és írásban.
    • Angol nyelv kommunikációképes szinten.
  • Szakmai tapasztalat:
    • Gyakorlat IT szolgáltatásmenedzsment területen.
  • Készségek és kompetenciák:
    • Erős ügyfélkapcsolati készség.
    • Önálló, proaktív munkavégzés.
    • Jó szervezési és koordinációs képességek.
    • Hatékony problémamegoldó hozzáállás, különösen eszkalációk esetén.
    • Multinacionális munkakörnyezetben szerzett tapasztalat.

Előnynek számít:

  • Telekommunikációs, pénzügyi vagy értékesítési tapasztalat.
  • ITIL folyamatok ismerete.

Személyiség, amit keresünk:

  • Pontos és megbízható hozzáállás.
  • Határidők szigorú betartása.
  • Kitartás az ismétlődő feladatok során is.
  • Kiváló csapatjátékos hozzáállás.

Amit nyújtunk:

  • Precizitást igénylő, kihívásokkal teli feladatok.
  • Támogató csapat és innovatív munkakörnyezet.
  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség.

 

Experienced

* Please be informed that our remote working possibility is only available within Hungary due to European taxation regulation.

 

Munkavégzés helye

Budapest

 

Budapest

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok