A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb IKT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.
Service Manager (REF3728X)
Feladatok
- Felelősség az ügyfélszerződésbe foglalt tartalmi, minőségi és pénzügyi teljesülésért
- Rendszeres ügyfélkommunikáció stratégiai és operatív témákban
- Szerződések pénzügyi tervezése és ezek nyomon követése
- A szolgáltatásban résztvevő belső és külső területek koordinációja
- Service Review Meeting-eken való részvétel
- Értékesítési lehetőségek felismerése és az ehhez kapcsolódó folyamatok menedzsmentje, terméktapasztalat
- Eszkalációs menedzsment, szerződéshez kapcsolódó panaszok (üzemeltetés, megrendelések, projektek, számlázás) kezelése és érintett folyamatok javítása
- Ügyfélelégedettség fenntartása és fejlesztése
Követelmények
- Nyelvtudás:
- Magabiztos német nyelvismeret szóban és írásban.
- Angol nyelv kommunikációképes szinten.
- Szakmai tapasztalat:
- Gyakorlat IT szolgáltatásmenedzsment területen.
- Készségek és kompetenciák:
- Erős ügyfélkapcsolati készség.
- Önálló, proaktív munkavégzés.
- Jó szervezési és koordinációs képességek.
- Hatékony problémamegoldó hozzáállás, különösen eszkalációk esetén.
- Multinacionális munkakörnyezetben szerzett tapasztalat.
Előnynek számít:
- Telekommunikációs, pénzügyi vagy értékesítési tapasztalat.
- ITIL folyamatok ismerete.
Személyiség, amit keresünk:
- Pontos és megbízható hozzáállás.
- Határidők szigorú betartása.
- Kitartás az ismétlődő feladatok során is.
- Kiváló csapatjátékos hozzáállás.
Amit nyújtunk:
- Precizitást igénylő, kihívásokkal teli feladatok.
- Támogató csapat és innovatív munkakörnyezet.
- Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség.
* Please be informed that our remote working possibility is only available within Hungary due to European taxation regulation.
Munkavégzés helye