A te felelősségi körödbe tartoznak majd a dokumentációk átvételével és feldolgozásával kapcsolatos könyvelési és adminisztrációs tevékenységek és az értékesítési és szolgáltatási folyamatok támogatása
Te tartanád a kapcsolatot a külső munkatársakkal
Nyomonkövetnéd az üzleti változásokat és azokat időszerűen, precízen és pontosan rögzítenéd
Napi és periodikus összefoglalókat készítenél hazai és nemzetközi jelentésekhez
Ha az adó jogszabályokkal tisztában vagy nyert ügyed van, ugyanis ezt a tudásod is tudnád kamatoztatni a munkát során.
Elvárások:
Szakmai tapasztalati elvárások:
Könyvelés és adminisztráció területén szerzett többéves tapasztalat.
Személyes készségek és kompetenciák:
Felhasználó szintű számítógépes ismeretek
Angol nyelvtudás szóban és írásban
Önállóság a munkában, kezdeményezőkészség, megbízhatóság, elkötelezettség