Személyes ügyfél megkeresések kezelése az ügyfélszolgálati irodában, a beérkező igények fogadása és feldolgozása az SAP-ISU rendszerben
Az ügyfelek szerződéses igényeinek kezelése (költözés, adatváltozás, szerződés felmondás)
A számlázással kapcsolatos ügyek, reklamációk, igények rögzítése, számlakorrekciók elvégzése
Törzsadatok kezelése és karbantartása
Pénztári feladatok ellátása
A személyes ügyintézés során átvett dokumentumok, nyomtatványok iktatása
Végzettség
Érettségi
Technológiai tudás
Magabiztosan használd az MS Office csomagot
Kompetenciák
Ügyfélközpontú vagy és megoldás-orientált
Fontos számodra a minőségi munkavégzés
Nyitott, kommunikatív, empatikus személyiség vagy
Jó konfliktuskezelési képességgel rendelkezel
Rugalmasan tudsz alkalmazkodás a változásokhoz, nyitott vagy az újdonságokra