Feladatok:
- Aktív részvétel a Prio 1 és Prio 2-es incidens managementjének napi tevékenységében
- Különböző jelentések, riportok készítése telefonkonferenciákon ezen riportok vezetése, szervezése
- Processzek betartatása
- Aktív együttműködés a processz többi résztvevőjével
- Közreműködés abban, hogy a szolgáltatási folyamat illeszkedjen a cég által meghatározott standardokhoz
- A szolgáltatási szint teljesítése az ügyfél szolgáltatási szerződésben rögzített elvárásainak megfelelően
- Utasítási, eszkalációs és riportolási rend valamint határidők betartása és betartatása a szolgáltatási folyamatban résztvevő belső és külső társzervezetekkel
- Az adott folyamattal kapcsolatos belső projektekben, auditokon való részvétel
- Tudásátadás, betanítás, minőségi elvárások közvetítése az üzemeltetők felé (quality kit képzések, ügyfél-specifikus tudás átadása)
|
If you have…
- Tárgyalóképes német és angol nyelvtudás
Előnyök:
- Informatikai irányultság / meggyőző szakmai tapasztalat jelentős előny
- 1-3 év szakmai tapasztalat
- Projekttapasztalat
- Idegen nyelvű munkavégzési tapasztalat
- ICT üzemeltetési tapasztalat
- ITIL ismeretek gyakorlati használat
- Tárgyalóképes angol-német nyelvtudás
- Magabiztos fellépés, jó kommunikációs készség – idegen nyelven is
- Döntésképesség, proaktivitás, rendszer-szemlélet
- Csapatmunkára való képesség
|
|