Technical Process Specialist - Change Manager (Pécs)

Pécs

Technical Process Specialist - Change Manager (Pécs)
Jelentkezem az állásra ›

 

Technical Process Specialist - Change Manager

Feladatok

  • Aktív részvétel az ügyfél change management-jének napi tevékenységében
  • Különböző jelentések, riportok készítése
  • Telefonkonferenciák vezetése, szervezése
  • Processzek betartatása
  • Aktív együttműködés a processz többi résztvevőjével
  • Közreműködés abban, hogy a szolgáltatási folyamat illeszkedjen a cég által meghatározott standardokhoz
  • A szolgáltatási szint teljesítése az ügyfél szolgáltatási szerződésben rögzített elvárásainak megfelelően
  • Utasítási, eszkalációs és riportolási rend valamint határidők betartása és betartatása a szolgáltatási folyamatban résztvevő belső és külső társzervezetekkel
  • Az adott folyamattal kapcsolatos belső projektekben, auditokon való részvétel
  • Tudásátadás, betanítás, minőségi elvárások közvetítése az üzemeltetők felé (quality kit képzések, ügyfél-specifikus tudás átadása)

If you have…

  • Tárgyalóképes német nyelvtudás
  • Magabiztos fellépés, jó kommunikációs készség – idegen nyelven is
  • Döntésképesség, proaktivitás, rendszer-szemlélet
  • Csapatmunkára való képesség 

Előnyök:

  • Felsőfokú végzettség
  • Informatikai irányultság / meggyőző szakmai tapasztalat, projekttapasztalat 
  • Angol nyelvtudás
  • Idegennyelvű munkavégzési tapasztalat 
  • ICT üzemeltetési tapasztalat 
  • ITIL ismeretek gyakorlati használat
 
Pécs

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok