Az Észak-magyarországi Vízügyi Igazgatóság
(ÉMVIZIG)
az energiaügyi miniszter irányítása alatt álló vízügyi igazgatási szerv, működési területe Borsod-Abaúj-Zemplén és Heves vármegye teljes területe mellett Szabolcs- Szatmár- Bereg vármegye, Jász- Nagykun- Szolnok és Nógrád vármegye egy részére terjed ki, központja Miskolcon van.
Az Igazgatóság ellátja működési területén az ár- és belvízvédelmi, vízkárelhárítási, vízminőségi kárelhárítási feladatokat, valamint végzi a vagyonkezelésében lévő vízilétesítmények fenntartását, üzemeltetését és fejlesztését, a vagyonkezelésében lévő állami tulajdonú vízfolyások, holtágak és természetes állóvizek szabályozását, mederfenntartását, partvédelmét.
Egri Szakaszmérnökségéhez
pályázatot hirdet
területi felügyelő
munkakör betöltésére
ÉMVIZIG Egri Szakaszmérnökségének központja (3300 Eger, Klapka u. 1/b.), illetve a szakaszmérnökség működési területe.
A pályázattal kapcsolatos egyéb tudnivalók:
A pályázatot 2024. november 15. napjáig beérkezően lehet megküldeni postai vagy elektronikusan a következő címre:
Észak-magyarországi Vízügyi Igazgatóság
Igazgatási és Jogi Osztály
3530 Miskolc, Vörösmarty u. 77.
A beküldött pályázati anyagon kérjük feltüntetni a „Területi felügyelő–Egri Szakaszmérnökség” jeligét.
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető. A pályázatok elbírálására 2024. november 30. napjáig kerül sor.
A pályázattal kapcsolatos tájékoztatás kérhető:
Az Észak-magyarországi Vízügyi Igazgatóság az álláspályázatot benyújtók személyes adatait az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (továbbiakban: Infotv.), valamint a vonatkozó nemzetközi európai uniós és egyéb hazai jogszabályok rendelkezéseinek megfelelően, a személyhez fűződő jogok, különösen az információs önrendelkezési jog tiszteletben tartásával, az Infotv. 4. § (1)-(2) bekezdése alapján célhoz kötötten, kizárólag az álláspályázatok betöltése érdekében, ügyviteli célból kezeli és tartja nyilván.
Fentiek alapján a kiválasztásra nem kerülő jelentkezők személyes adatait - hozzájárulásuk esetén – kizárólag az álláspályázat tárgyát képező munkakör betöltésétől számított 1 évig tárolja az Igazgatóság. Az álláspályázatot benyújtónak az álláspályázat részeként benyújtandó nyilatkozaton szükséges jelezni azt, hogy az 1 év időtartamú tároláshoz, őrzéshez, szükség szerinti kezeléséhez hozzájárul-e, vagy kéri adatainak törlését. Abban az esetben, amennyiben a pályázatot benyújtó nem járul hozzá az 1 év időtartamú adatkezeléshez, az adatok automatikusan, az álláspályázatok értékelését és a pályázók értesítését követően törlésre kerülnek. A pályázati anyagként beküldött eredeti dokumentumok a jelentkező által megadott elérhetőségre visszaküldésre kerülnek.