Egy izgalmas, változatos munkát kínálunk, ahol az extrovertált személyiségeddel és szervezőkészségeddel a maximumot hozhatod ki magadból egyéni vállalkozóként.
Nálunk nem csupán adminisztrációval foglalkozol – valódi kapcsolatokat építesz partnercégek vezetőivel, felismered és kielégíted munkaerőigényeiket, és aktívan részt veszel a folyamatok minden lépésében.
Ha ambiciózus vagy, hiszel a kemény munkában akkor nálunk a helyed!
Feladatok
- Meglévő partnercégek vezetőivel való kapcsolattartás telefonon és személyesen egyaránt
- Meglévő partnerek munkaerő igényeinek feltérképezése, felismerése, kiszolgálása
- Munkaerő kölcsönzéssel kapcsolatos projektek koordinálása
- Hirdetések posztolása
- Munkavállalók toborzása
- Munkavállalók beléptetési adminisztrációja
- Munkavállalók kiléptetése
- Bérszámfejtés előkészítése
- Kapcsolattartás a vállalat központjával
- Riportok, jelentések készítése a vezetőség számára
Elvárások
- Szolnok vagy környéki lakhely.
- B kategóriás jogosítvány, saját gépjármű
- Rendelkezz minimum középfokú végzettséggel
- Legyél rugalmas
- Egyéni vállalkozói tevékenység folytatása
- Legyél pontos, precíz, és kitartó
- Proaktív személyiség, aki kutatja és felismeri a partnerek igényeit
- Rendelkezz kiemelt kommunikációs készséggel
- MS Office programok magabiztos ismerete
- Angol nyelvtudás
- Hasonló munkakörben szerzett előzetes tapasztalat