TPS Incident Manager (Pécs)

TPS Incident Manager (Pécs)
Jelentkezem az állásra ›

 

TPS Incident Manager

Feladatok:

  • Aktív részvétel az ügyfél incident management-jének napi tevékenységében
  • Különböző jelentések, riportok készítése 
  • Telefonkonferenciák vezetése, szervezése
  • Processzek betartatása
  • Aktív együttműködés a processz többi résztvevőjével
  • Közreműködés abban, hogy a szolgáltatási folyamat illeszkedjen a cég által meghatározott standardokhoz
  • A szolgáltatási szint teljesítése az ügyfél szolgáltatási szerződésben rögzített elvárásainak megfelelően
  • Utasítási, eszkalációs és riportolási rend valamint határidők betartása és betartatása a szolgáltatási folyamatban résztvevő belső és külső társzervezetekkel
  • Az adott folyamattal kapcsolatos belső projektekben, auditokon való részvétel
  • Tudásátadás, betanítás, minőségi elvárások közvetítése az üzemeltetők felé (quality kit képzések, ügyfél-specifikus tudás átadása)

If you have…

  • Tárgyalóképes német nyelvtudás
  • Magabiztos fellépés, jó kommunikációs készség – idegen nyelven is
  • Döntésképesség, proaktivitás, rendszer-szemlélet
  • Csapatmunkára való képesség 

Előnyök:

  • Felsőfokú végzettség, informatikai irányultság / meggyőző szakmai tapasztalat
  • ICT üzemeltetési tapasztalat
  • ITIL certificate/ismeretek
  • Angol nyelvtudás
 
Pécs

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok