Tulajdonosi asszisztens (Budapest)

Tulajdonosi asszisztens (Budapest)
A hirdetés már lejárt!

Nemzetközi cégcsoport tulajdonosának megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:

Tulajdonosi asszisztens

Elvárások:

  • Az ideális jelölt már komoly tapasztalattal rendelkezik, rendkívül gyorsan és könnyen tanul meg új dolgokat és gyorsan feltalálja magát új helyzetekben.,
  • Marketing szemlélet,
  • Online marketing eszközök ismerete előnyt jelent,
  • Magas szintű angol nyelvtudás (nemzetközi ügyek intézéséhez napi szinten kell használni),
  • Teherbírás

Feladatok:

  • Az újonnan induló üzletágak építésében, tesztelésében a tulajdonos segítése,
  • A legfőbb szakmai kihívás a feladatok sokszínűsége, mely biztosítja a folyamatos tanulás, fejlődés lehetőségét.,
  • A tulajdonos időről időre új üzletágakat indít, új vállalkozásokat épít, melyhez új területeket kell megismernie.,
  • A meglévő üzletágakkal kapcsolatos tulajdonosi teendők szervezése,
  • Ehhez folyamatos kapcsolattartásban kell lenni a cégcsoport működtetésében résztvevő kulcsszereplőkkel, pl. cégvezetők, könyvelők, IT, Marketing partnerek, jogászok stb., ,

Feladatok,

Üzletvitellel, új üzletágak építésével kapcsolatos feladatok (újonnan induló üzletágak építése):,

  • Közös ötletelés, és az ötletekből fejlesztési projektek összeállítása, majd azok végig menedzselése, elemzése, döntés előkészítése,
  • Konkurencia elemzések készítése,
  • Marketing anyagok előkészítése,
  • Új online eszközök megismerése, meglévő működésbe illesztése,

, Meglévő üzletágakkal kapcsolatos teendők:,

  • Meglévő cégekkel kapcsolatos teendők (belföldi és külföldi számlák kezelése, megküldése cégvezető(k), könyvelés számára, költségszámlák elszámolása, telefonos visszamérések készítése, cégvezetői jelentések átnézése),
  • Megbeszélések szervezése, megbeszélésekről jegyzőkönyvek készítése, a vállalt, megbeszélt feladatok nyomon követése, emlékeztetők készítése,
  • Jogi ügyek nyilvántartása, menedzselése,
  • Hatóságokkal kapcsolattartás,

Amit kínálunk:

  • Kiemelkedő fizetés,
  • Stabil, hosszú távú munkahely,
  • Dinamikusan fejlődő cégcsoport,
  • Rugalmas munkavégzés, nincs szigorú munkaidő, az eredmény számít,
  • Egyenes, őszinte, játszma mentes munkakultúra,
  • Folyamatos fejlődési lehetőség,
  • Barátságos légkör, összetartó csapat,
  • , Munkaidő: főállás,
  • Munkába állás kezdete: ASAP,
  • , Állás, munka területe(i):, Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka, Szakmai asszisztens, Személyi asszisztens, Marketing, Média, PR, Online marketing,
  • , Szükséges tapasztalat:, 5-10 év szakmai tapasztalat,
  • , Szükséges végzettség:, Főiskola, ,
  • Szükséges nyelvtudás:, Angol (Felsőfok/tárgyalóképes szint),
  • , Foglalkoztatás jellege:, Teljes munkaidő, Home office lehetőség,
  • , Jelentkezési feltételek: , Kérem, hogy a motivációs levelet az e-mail szöveges részébe írja (ne csatolt fájl legyen), és a következő kérdéseket feltétlenül válaszolja meg benne:, ,

1. Mi a munkastílusa?,

2. Mivel lehet Önt a legjobban motiválni?,

3. Mi az, ami megragadta a figyelmét a hirdetésünkben?,

4. Milyen eszközöket használ a feladatok és idő menedzselésére?,

5. Mit vár el egy munkáltatótól ahhoz, hogy hosszú távon ott dolgozzon?

Munkavégzés helye:

Budapest

 

Jelentkezés módja:

Amennyiben a hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el fényképes szakmai önéletrajzát a "Jelentkezem az állásra" gombra kattintva!

Budapest

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok