Ügyfélszolgálati asszisztens (Budapest)

Ügyfélszolgálati asszisztens (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Mind-Diák Szövetkezet

A Lidl Magyarország nemzetközi kiskereskedelmi áruházlánc, amely 2004 óta van jelen Magyarországon. Európa és a világ egyéb térségeinek vezető élelmiszer-kiskereskedelmi vállalatai közé tartozik, rendkívül fontos számukra a minőség és a jól működő partneri együttműködések. Csatlakozz Te is ehhez a csapathoz! 

Ügyfélszolgálati asszisztens

Feladatok

  • Telefonhívások fogadása
  • Írásos megkeresések megválaszolása

Elvárások

  • Nappali tagozatos aktív vagy passzív hallgatói jogviszony 
  • 18. betöltött életév
  • MS Office programok ismerete

Munkaidő 

  • Heti minimum 30 óra vállalása
  • Hétfőtől péntekig 08:00-19:00 között, szombatonként 08:00-16:30 között előre egyeztetett, rugalmas beosztás alapján

Amit kínálunk

  • Bérezés: bruttó 1720 Ft/óra
  • Amíg nem vagy 25 éves szja mentességre lehetsz jogosult, így a nettó órabéred is minimum 1720 Ft lesz
  • Rövid távú diákmunka-lehetőség

Előnyök

  • Magabiztos angol és/vagy német nyelvtudás
  • Korábbi, ügyfélszolgálaton szerzett tapasztalat

 

Munkavégzés helye

Budapest XIII.

 

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok