Ügyfélszolgálati koordinátor (Budapest)

Ügyfélszolgálati koordinátor (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

Ügyfelünk egy globális piacvezető vállalat, amely az épületüzemeltetés területén kínál magas színvonalú szolgáltatásokat. Operatív egységük komplex szervizmegoldások biztosításával foglalkozik, és szoros együttműködésben áll az ügyfelekkel a technikai karbantartások és hibaelhárítások terén.

Partnerünk nagyra értékeli a csapatmunkát és a személyes jelenlétet, ezért az irodai jelenlét része ennek a pozíciónak. (Lokáció: IV. kerület)

 

Ügyfélszolgálati koordinátor

Feladatok

  • szerviz tevékenységek átfogó támogatása,
  • szerződések előkészítése és nyilvántartása,
  • bejövő e-mailek, telefonhívások kezelése,
  • ügyfél egyeztetések, vevőpanaszok kezelése,
  • kimutatások és jelentések készítése,
  • adatok naprakész rögzítése.

Követelmények

  • minimum középfokú végzettség, de előny a felsőfokú
  • aktív középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban
  • magabiztos számítógépes ismeretek (Excel, Word); SAP előny
  • 1-2 éves ügyfélszolgálati tapasztalat, preferáltan szervizszolgáltatási területen
  • önálló munkavégzés, jó problémamegoldó készség, pontosság

Amit kínálunk

  • versenyképes fizetés és cafeteria juttatások,
  • egészségbiztosítás és éves bónusz lehetőség,
  • kiváló, támogató csapat családias környezetben egy nemzetközi cégnél,
  • szakmai fejlődési lehetőség,
  • kiszámítható munkaidő: 7.30-16.30

 

Munkavégzés helye

Budapest

 

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok