Ügyfélszolgálati munkatárs (Magyarország)

Ügyfélszolgálati munkatárs (Magyarország)
Jelentkezem az állásra ›

ügyfelünk az első teljesen online biztosítási platform, mely egy osztrák biztosítócég projektje. Céljuk, hogy megmutassák, a biztosítás egy jó dolog és lehet egyszerűen, ügyfélbarát módon csinálni. Szeretnénk egy viszonylag szürke ágazatot színessé, érdekessé és az  emberek számára hasznossá tenni.

 

 

Ügyfélszolgálati munkatárs

Feladatok

  • a cég termékeivel, szolgáltatásaival kapcsolatos érdeklődő kérdések megválaszolása
  • szerződésekkel kapcsolatos ügyintézés, a beérkező ügyfélkérések end to end kezelése
  • ügyfélszolgálati tevékenységgel kapcsolatos háttértevékenységek ellátása 
  • ügyféligény-felmérések végrehajtása, ügyfélelégedettség-vizsgálat 
  • kárrendezés, valamint a kárrendezési eljárást támogató ügyfélhívások kezdeményezése

Követelmények

  • mininmum 1-2 éves szakmai tapasztalat ügyfélszolgálati munkakörben (biztosítói kárrendezési tapasztalat előny) 
  • tárgyalóképes német és angol nyelvtudás
  • számítógépes ismeretek 
  • kiváló kommunikációs készség, hatékony problémakezelési képesség

Amit kínálunk

  • fintech környezet
  • startup multinacionális háttérrel 

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok