Ügyfélszolgálati ügyintéző (Magyarország)

Ügyfélszolgálati ügyintéző (Magyarország)
Jelentkezem az állásra ›

Szeretnél egy fejlődő, támogató és családias csapat része lenni?

Szeretnél hazánk piacvezető biztosítójának egy leányvállalatánál dolgozni?

Mindig is kiemelkedő voltál a probléma megoldásban/kezelésben? 

Szeretsz más emberekkel kommunikálni és ezt szeretnéd kamatoztatni?

 

Ha ezekre a kérdésekre igen a válaszod, ne habozz elküldeni jelentkezésed.

Ügyfélszolgálati ügyintéző

Feladatok

  • A központi ügyfélszolgálati irodába érkező ügyfelek teljes körű kiszolgálása
  • Az esetleges ügyfélpanaszok kezelése, részletes kivizsgálása és megoldása
  • Folyamatos kapcsolattartás és együttműködés a társosztályokkal

Követelmények

  • Minimum középfokú végzettség
  • Legalább 2 éves releváns, ügyfélkapcsolati területen szerzett szakmai tapasztalat
  • Ügyfélcentrikus, empatikus hozzáállás, kiváló kommunikáció
  • Magas szintű problémamegoldó készség, jó stressztűrő képesség, terhelhetőség
  • Pontosság, precizitás

Amit kínálunk

Amiért megéri náluk dolgozni: 

  • teljesítményalapú éves bónusz
  • élet- baleset- és egészségbiztosítás
  • önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás
  • ingyenes LinkedIN learning elérhetőség
  • lehetőség az angol nyelv/számítástechnikai ismeretek feljlesztésére 
  • egyéb szakmai képzések
  • sportolási lehetőségek támogatása (sportnapok, online jóga stb.) 
  • workshopokon, szakmai előadásokon való részvétel  
  • támogató, jó hangulatú munkahelyi légkör
  • nemzetközi, szakmai ismeretek
  • stabilitás, hosszútávú munkalehetőség

 

Munkavégzés helye

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok