Ügyféltámogatási gyakornok német nyelvtudással (Budapest)

Ügyféltámogatási gyakornok német nyelvtudással (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Mind-Diák Szövetkezet

Ügyféltámogatási gyakornok német nyelvtudással

Feladatok

  • Partnerajánlatok kezelése: ellenőrzés, egyeztetés, kimenő ajánlatok összeállítása, jóváhagyások bekérése, ajánlatok kiküldése
  • Meghatározott ügyfélkapcsolati támogató tevékenységek ellátása, pl.: számlázási adminisztráció, dokumentumkezelés, riportolás, adatelemzés, munkaerő-tervezés
  • A first-line Customer Care Advisor kollégák támogatása back office tevékenységekkel az ügyfélmegkeresések és panaszok hatékony rendezése érdekében
  • Aktív részvétel a szolgáltatások minőségét és a teljesítményt javító projektekben és tevékenységekben
  • Együttműködés más osztályokkal a feldolgozási eljárások javítása céljából
  • A felettes által meghatározott vagy a feladatkörből adódó egyéb munkaköri feladatok ellátása
  • Adott esetben mentorálás/támogatás nyújtása a csapat junior tagjainak

Elvárások

  • Aktív vagy passzív, nappali tagozatos hallgatói jogviszony gazdasági területen
  • Magabiztos kommunikáció német nyelven szóban és írásban egyaránt
  • Legalább középszintű angol nyelvtudás
  • Jártasság Microsoft Office programokban

Előnyök

  • Telekommunikációs szektorhoz kapcsolódó termékismeret megszerzésére való érdeklődés

Amit kínálunk

  • Bruttó 2100 Ft/óra
  • Lehetőség részben otthoni munkavégzésre
  • Valódi tapasztalatszerzés a távközlési iparágban
  • Lehetőség tanulásra egy tapasztalt és profi csapat mellett, a mindennapi munkájuk megfigyelésével
  • További karrierlehetőségek gyakornoki vagy teljes munkaidős pozíciókban a cégen belül

Munkavégzés helye

Budapest

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok