Főbb feladatok:
Üzleti eredmények biztosítása:
Az üzlet eredményességét biztosító üzleti KPI-ok ismerete, azok alakulásának követése
Megfelelő intézkedések megtétele a forgalom növekedése és az egyéb üzleti KPI-ok (pl. az üzletbe betérő és vásárló személyek aránya, kávébári forgalom stb.) elérése érdekében.
Értékesítés hatékony megszervezése:
Ügyfélközpontú működés kialakítása, vásárlók udvarias kiszolgálása attitűd érvényre juttatása.
Az üzletben a termékek vonzó, áttekinthető megjelenítése, a Visual Merchandising szempontok érvényesítése.
Megfelelő árukészlet rendelkezésre állásának biztosítása.
Az online termékek átvételének és kiadásának megszervezése és az ahhoz kapcsolódó keresztértékesítési potenciál megfelelő kihasználása.
Hatékony munkaszervezés:
Napi prioritások meghatározása, az egyéni feladatok ahhoz történő igazítása.
Hatékony munkafolyamatok kialakítása, az üzletek működésére vonatkozó procedúrák következetes, a helyi lehetőségekhez történő igazított implementálása.
Váratlan helyzetek kezelése, a felmerülő problémák megoldása (pl. betegség, kávégép meghibásodás, egyéb technika problémák stb.)
People management
A beosztott kollégák motivációinak, erősségeinek, fejlesztendőinek megértése, optimális egyéni teljesítmény elérése.
Kiválasztás támogatása (próbanap levezetése, javaslattétel felvételre, ennek intézése), új belépők betanítása.
Pozitív légkör kialakítása az üzletben, a csapatszellem erősítése.
Az üzlet operatív működtetése
Napi nyitási-zárási feladatok intézése.
Éves leltár megszervezésében, menedzselésében aktív részvétel.
Beérkezett online rendelések feldolgozása, előkészítése átadásra a vásárlók részére.
A visszáruk kezelése.
A HACCP, munkaügyi stb. előírások szerinti működés biztosítása
Ügyfelünk egy népszerű német tulajdonú kereskedelmi hálózat, mely kávé és egy egyéb nonfood termékeiről ismert.
Elvárások:
Újonnan nyíló hárompilléres kereskedelmi egységbe keresünk üzletvezető helyettest, budapesti munkavégzésre!