Vámigazgatási referens (Budapest)

Vámigazgatási referens (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›


A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága

Vám Szakterülete

a Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX. törvény

(a továbbiakban: NAV Szj. tv.) alapján

p á l y á z a t o t h i r d e t

vámigazgatási referens

(I. besorolási osztály B munkaköri kategória)

munkakör betöltésére.

Foglalkoztatás időtartama:

határozatlan idejű adó- és vámhatósági szolgálati jogviszony, pénzügyőr státusz

Foglalkoztatás jellege:

teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

A NAV Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága

- 1115 Budapest, Bartók Béla u. 156.

Amit nyújtunk:

  • A mindennapi életben is hasznos tudás elsajátításának lehetősége;
  • Mentorprogramban való részvétel;
  • Széleskörű alap- és továbbképzési lehetőségek, tréningek;
  • Rugalmas munkarend;
  • Minimum 28 nap szabadság (amely a szolgálatban eltöltött évek alapján folyamatosan növekszik);
  • Éves cafetéria juttatás;
  • Cafetérián kívüli egyéb juttatások (pl. éleslátást biztosító szemüveg költségtérítés, munkába járás költségtérítés);
  • Lakáscélú munkáltatói kölcsön;
  • Szolgálati lakás igénybevételének lehetősége;
  • Ingyenes szakorvosi vizsgálatok igénybevétele;
  • Kedvezményes üdülési lehetőség;
  • Aktív közösségi és kulturális élet.

Ellátandó főbb feladatok:

  • Végzi a közösségi vámjog alapján az áruk vámeljárás alá vonását, vámhatósági feladatokkal kapcsolatos nyilvántartások, rendszerek vezetését, adatok feldolgozását, értékelését, elemzését, revízióját.
  • Szervezi és végrehajtja a vám-, az adó- és egyéb jogszabályokban meghatározott adóztatási, ellenőrzési és utólagos ellenőrzési feladatokat. Javaslatot fogalmaz meg az ellenőrzés irányára.
  • Kapcsolatot tart más NAV szervekkel, társhatóságokkal.
  • Végzi a folyószámlával kapcsolatos feladatok végrehajtását.
  • A szakmai rendszerekből lekérdezést végez, rendszerezi az információkat, elemzi, értékeli a végrehajtott feladatokat. Szakterülete vonatkozásában összefoglaló jelentéseket állít össze. Részt vesz a szakterülete vonatkozásában belső szabályzók kidolgozásában, véleményezi a jogszabály módosítási javaslatokat.
  • Elemző és értékelő munkájával összefüggésben szakterületéhez kapcsolódóan helyi kockázatelemzési feladatokat végez.
  • Koordinálja a napi munkavégzés során a szakmai információk és ismeretek aktualizálását, közreműködik helyi szakmai felkészítések szervezésében, megtartásában. Felügyeli ezen tevékenységek végrehajtását, vizsgálja a hatékonyságot és a hasznosulást.

A munkakör betöltésének feltételei:

  • magyar állampolgárság;
  • cselekvőképesség;
  • büntetlen előélet;
  • a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál rendszeresített pénzügyőri munkakörökről, a képesítési előírásokról, valamint a munkaköri pótlékról szóló 21/2020. (XII. 30.) PM rendelet 2. melléklet 6.1.1. pontja alapján felsőoktatásban szerzett jogi, gazdaságtudományi, informatikai, rendészeti, biztonság- és védelempolitikai, honvédelmi/nemzetvédelmi és katonai, had- és biztonságtechnikai mérnöki, anyagmérnöki, szőlész-borász mérnöki, könnyűipari mérnöki, villamosmérnöki, környezetmérnöki, vegyészmérnöki, mezőgazdasági mérnöki, üzemgazdászi, gazdasági mérnöki, élelmiszermérnöki, agrármérnöki (bármely szakirányon), gépészmérnöki, gazdálkodási mérnök, fizikusi, biológusi, vegyészi, kémikusi, gyógyszerészi, matematikusi, nemzetközi kapcsolatok szakreferensi/szakértői felsőfokú iskolai végzettséget adó szakképzettség; szakirányú továbbképzésben szerzett adó- és pénzügyi ellenőrzési szaktanácsadó; adó- és pénzügyi ellenőrzési szakközgazdász vagy pénzügy adó és ellenőrzés szakközgazdász, diplomás szakreferens pénzügy adó és ellenőrzési szakon/pénzügy adó és adóeljárás szakon, vagy adó- és vámnyomozó jogi szakokleveles tanácsadói; pénzügyi, adó-, illeték-, vámszaktanácsadói/ vámszakértői, nemzetközi adó-és vámtanácsadó vagy vámigazgatás-szervezői szakképzettség; felsőoktatásban szerzett felsőfokú iskolai végzettséget adó szakképzettség, valamint felsőoktatási szakképzésben gazdaságtudományok vagy informatika képzési területen megszerzett szakképzettség; felsőoktatásban szerzett felsőfokú iskolai végzettséget adó szakképzettség, valamint könyvelés és adózás szakterületen szerzett legalább felső középfokú szakképesítés;
  • előzetes munkaköri alkalmassági vizsgálat (egészségi, pszichológiai és fizikai) a 15/2020. (XII. 29.) PM rendelet szerint (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt a munkáltató intézkedésére történik);
  • biztonsági célú ellenőrzés (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt a munkáltató kérelmére a NAV Biztonsági Főosztálya által történik);
  • a NAV Szj. tv. 89-92. §-aiban foglalt összeférhetetlenségi szabályoknak való megfelelés;
  • kifogástalan életvitel ellenőrzés (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt a munkáltató kérelmére az Alkotmányvédelmi Hivatal által történik)

Elvárt kompetenciák:

  • pszichés terhelhetőség
  • pontosság
  • együttműködési készség
  • jó szóbeli és írásbeli kommunikációs készség

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál szerzett szakmai tapasztalat;
  • felhasználói szintű számítógépes ismeret (Word, Excel, PowerPoint)
  • B kategóriás jogosítvány, vezetési gyakorlat

Alkalmazás, illetmény és egyéb juttatások:

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX. törvény, valamint a NAV Foglalkoztatási Szabályzatában foglaltak alapján.

A pályázat részeként benyújtandó iratok:

  • fényképes önéletrajz (a NAV Szj. tv. 9. számú melléklete szerinti adatkörrel);
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvtudást igazoló okiratok másolata;
  • motivációs levél, ami részletesen tartalmazza az eddigi szakmai feladatokat, életutat;
  • nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázó a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges, a NAV Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága általi kezeléséhez hozzájárul;
  • külön nyilatkozat, amennyiben hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagát a pályázati eljárást követően a NAV a benyújtástól számított 12 hónapig vagy a nyilatkozat visszavonásáig megőrizze, majd az őrzési idő lejártát vagy a nyilatkozat visszavonását követően megsemmisítse.

A pályázat beérkezésének határideje: 2024. április 30.

Felhívjuk a Tisztelt Pályázók figyelmét, hogy minden csatolandó dokumentumot egyszerre kérünk benyújtani, mert csak a hiánytalan és a fenti határidőig beérkezett pályázatot tekintjük érvényesnek.

A pályázat elbírálásának határideje: 2024. május 15.

A munkakör betöltésének legkorábbi időpontja:

A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A betöltendő munkakörrel kapcsolatban további információt Kocsis Gábor pénzügyőr alezredes főosztályvezető úr nyújt a 06-1-550-1303-as telefonszámon.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatok közül a pályázati anyag és az esetleges személyes elbeszélgetés tapasztalatai alapján születik meg a munkáltatói döntés, melynek eredményéről a pályázók tájékoztatást kapnak.

A pályázat benyújtásának módja:

Elektronikusan, – maximum 3 MB terjedelemben – a NAV Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága központi címére.

A tárgy mezőben kérjük feltüntetni: „Pályázat vámigazgatási referens (Budapest)”

A pályázatokat bizalmasan kezeljük.

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok