Csatlakozz partnerünk csapatához, ahol a precizitás, az innováció és a minőség iránti elkötelezettség a mindennapok része!
Ebben a pozícióban kulcsszerepet vállalhatsz vevőink elégedettségének biztosításában, a gyártási és minőségügyi folyamatok fejlesztésében, valamint az új termékek sikeres piacra vitelében. Ha számodra a kihívások motivációt jelentenek, és szívesen dolgozol együtt nemzetközi ügyfelekkel, nálunk a helyed!
Feladatok
- Vevői reklamációk kezelése az 8D elv szerint, a kapcsolódó folyamatok nyomon követése és folyamatos fejlesztése.
- Új termékbevezetések és termékáthelyezések támogatása, PPAP-dokumentáció elkészítése és jóváhagyása.
- A vevői reklamációkkal kapcsolatos intézkedésekből adódó FMEA-frissítések végrehajtása.
- Vevői reklamációkhoz kapcsolódó projektek és akciótervek készítése, nyomon követése, aktualizálása.
- Kapcsolattartás a vevőkkel termékminőségi problémák esetén, aktív részvétel vevői látogatásokon, auditokon és kiértékeléseken.
- Hibaanalízis elvégzése ismert hibaanalitikai eszközökkel, helyesbítő és megelőző intézkedések definiálása, bevezetése és nyomon követése.
- Vevői és belső folyamat-auditokra való felkészülés, részvétel és auditok vezetése.
- Kimutatások készítése a vezetőség számára.
Elvárások
- Felsőfokú végzettség elsősorban mérnöki területen.
- Angol nyelvtudás a napi szintű használathoz.
- Autóiparban szerzett jártasság minőségbiztosítás terén.
- Erős vevőorientáció és kiemelkedő kommunikációs készség.
- Magabiztos tárgyalási és problémamegoldó képesség.
- Magabiztos dokumentációkezelési és prezentációs készség.
- Minőségügyi szabványok, 8D, PPAP, FMEA és auditálási folyamatok ismerete.
Amit kínállunk
- Bejárási támogatás
- Éves bónusz
- Folyamatosan fejlődő környezet