Az ügyfélauditok/technikai látogatások előkészítése, koordinálása, lezárása és vezetése
Kulcsügyfelek esetében előkészítő megbeszélések szervezése és vezetése
Az ügyfélauditok megállapításainak nyomon követése, CAPA-tervek készítése
A CAPA-k belső nyomon követése, megfelelő kommunikáció biztosítása az érintett részlegekkel
Aktív kommunikáció az ügyfelekkel a vevői igényekkel kapcsolatban kapott információk tisztázása érdekében
A tételnyilvántartások felülvizsgálata, az adatok értékelése
Aktív részvétel a kiváltó okok elemzésében és az érintett részlegek bevonásának koordinálása
A más belső részlegekkel történő tisztázások koordinálása és dokumentálása, átfogó hivatalos panaszválaszok készítése az ügyfeleknek, főként angol nyelven
Szükség esetén részvétel az ügyfelekkel folytatott utólagos hívásokon
A minták kezelése az ügyfelek igényei alapján (minták átvétele, azonosítása, tárolása, archiválása, és amennyiben szükséges, szakmai minták küldése külső vizsgálatra)
CRM-adatok kezelése és havi frissítése
Elvárások
Mérnöki vagy műszaki diploma
Folyékony, magas szintű angol nyelvtudás
5Why, Ishikawa módszerek ismerete
MS Office ismeretek
Pályakezdők jelentkezését is várjuk
Előny:
MSc végzettség
Minimum 3 éves tapasztalat minőségügyi gyártási környezetben