A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb IKT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.
Amikor a különböző országokban élő, anyavállalatunknál dolgozó kollégáinknál előfordul egy informatikai hiba (Hardware, Software, hálózat, nyomtató, mobil eszköz, stb.) akkor van csak igazán szükség van a Workplace Support Specialist kiemelkedő munkájára. Az ügyfelek telefonon ill. egy jegykezelőrendszer segítségével léphetnek kapcsolatba velünk. Ahhoz hogy a hibaelhárítás minél gyorsabban megtörténjen, hatékony és minőségi munkavégzésre van szükség. Erre a célra egy kiterjedt tudástár, továbbá széleskörű jogosultságok, programok/eszközök állnak a Workplace Support Specialist rendelkezésére. Amennyiben a problémamegoldás során szükség van további, magasabb szintű, szakképzett támogatásra, akkor a Workplace Support Specialist bevonhatja a különböző 2nd/3rd Level kollégákat.
Miért fogod szeretni a munkádat?
Elvárások
Miért jó nálunk dolgozni?
Pécs, Szeged