Magyarország legvonzóbb munkáltatója 2025-ben (a Randstad reprezentatív felmérése szerint) a Deutsche Telekom IT Solutions, a Deutsche Telekom Csoport leányvállalata. A cég több mint 5300 munkavállalójával széles körű IT és telekommunikációs szolgáltatásokat nyújt. Több száz nagyvállalati ügyféllel rendelkezik Németországban és más európai országokban.
A DT-ITS 2019-ben elnyerte a HIPA „Legjobb Oktatási Együttműködés” díját, valamint ugyanebben az évben a „Legetikusabb Multinacionális Vállalat” elismerést. A cég folyamatosan fejleszti budapesti, debreceni, pécsi, illetve szegedi telephelyeit, és keresi a képzett IT szakembereket csapatába.
Amikor a különböző országokban élő, anyavállalatunknál dolgozó kollégáinknál előfordul egy informatikai hiba (Hardware, Software, hálózat, nyomtató, mobil eszköz, stb.) akkor van csak igazán szükség van a Workplace Support Specialist kiemelkedő munkájára. Az ügyfelek telefonon ill. egy jegykezelőrendszer segítségével léphetnek kapcsolatba velünk. Ahhoz hogy a hibaelhárítás minél gyorsabban megtörténjen, hatékony és minőségi munkavégzésre van szükség. Erre a célra egy kiterjedt tudástár, továbbá széleskörű jogosultságok, programok/eszközök állnak a Workplace Support Specialist rendelkezésére. Amennyiben a problémamegoldás során szükség van további, magasabb szintű, szakképzett támogatásra, akkor a Workplace Support Specialist bevonhatja a különböző 2nd/3rd Level kollégákat.
Miért fogod szeretni a munkádat?
Elvárások
Miért jó nálunk dolgozni?
Pécs, Budapest