Adminisztráció területen erősít a Patikapénztár. Csatlakozz hozzánk, ha egy lendületes, fiatalokból álló csapat tagjaként szeretnél jó cégnél, jó ügyért dolgozni.
Adminisztrációs munkatársat keres a Patikapénztár
A 25 éve működő Patika Egészségpénztár hosszú távra keresi új csapattagját, aki hozzájárulhat munkájával a pénztár ügyfeleinek színvonalas kiszolgálásához
Ezek lesznek a napi feladataid:
- Beérkező befizetések adminisztrációjának ellátása.
- Az adminisztratív területre beérkező szerződések és egyéb dokumentumokban szereplő adatok rögzítése.
- Egyéb adminisztratív és operatív feladatok ellátása
Te lehetsz az új csapattagunk, ha:
- Általános asszisztensi vagy adminisztratív munkakörben minimum 1-3 év munkatapasztalatod van.
- Felhasználói szinten kezeled a Wordot, Excelt.
- A megoldásokat keresed és nem a nemeket.
- Precízen dolgozol és nagy a monotonitás tűrésed
- Jól kommunikálsz és nem okoz gondot, ha problémával találkozol.
- Fontos Neked, hogy szakmailag és emberileg is számíthass kollégáidra és a vezetőkre.
Amivel mi hozzájárunk a hosszútávú együttműködéshez:
- Innovatív munkakörnyezet
- Heti két nap homeoffice (próbaidő után)
- Hosszútávú perspektíva egy stabil magyar vállalatnál
- Pénteki „rövid” nap
- Szakmai támogatás
- Frekventált munkavégzési hely
- Egyedi cafeteria juttatások és éves bónusz
- Teljes munkaidős, határozatlan idejű szerződés
- Felelősségteljes, önálló munka
Ha el tudnád képzelni a mindennapjaidat a fenti feladatok megoldásában és szeretnél részese lenni csapatunknak, jelentkezz még ma! Küldd el az önéletrajzodat a bruttó fizetési igényed megjelölésével.