Adminisztrációs munkatárs (Budapest)

Adminisztrációs munkatárs (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

Adminisztráció területen erősít a Patikapénztár. Csatlakozz hozzánk, ha egy lendületes, fiatalokból álló csapat tagjaként szeretnél jó cégnél, jó ügyért dolgozni.

Adminisztrációs munkatársat keres a Patikapénztár

A 25 éve működő Patika Egészségpénztár hosszú távra keresi új csapattagját, aki hozzájárulhat munkájával a pénztár ügyfeleinek színvonalas kiszolgálásához

Ezek lesznek a napi feladataid:

  • Beérkező befizetések adminisztrációjának ellátása.
  • Az adminisztratív területre beérkező szerződések és egyéb dokumentumokban szereplő adatok rögzítése.
  • Egyéb adminisztratív és operatív feladatok ellátása

Te lehetsz az új csapattagunk, ha:

  • Általános asszisztensi vagy adminisztratív munkakörben minimum 1-3 év munkatapasztalatod van.
  • Felhasználói szinten kezeled a Wordot, Excelt.
  • A megoldásokat keresed és nem a nemeket.
  • Precízen dolgozol és nagy a monotonitás tűrésed
  • Jól kommunikálsz és nem okoz gondot, ha problémával találkozol.
  • Fontos Neked, hogy szakmailag és emberileg is számíthass kollégáidra és a vezetőkre.

Amivel mi hozzájárunk a hosszútávú együttműködéshez:

  • Innovatív munkakörnyezet
  • Heti két nap homeoffice (próbaidő után)
  • Hosszútávú perspektíva egy stabil magyar vállalatnál
  • Pénteki „rövid” nap
  • Szakmai támogatás
  • Frekventált munkavégzési hely
  • Egyedi cafeteria juttatások és éves bónusz
  • Teljes munkaidős, határozatlan idejű szerződés
  • Felelősségteljes, önálló munka

 

Ha el tudnád képzelni a mindennapjaidat a fenti feladatok megoldásában és szeretnél részese lenni csapatunknak, jelentkezz még ma! Küldd el az önéletrajzodat a bruttó fizetési igényed megjelölésével.

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok