Adminisztratív munkatársat keres a Multi-Pay
Új csapattagunk feladata a telefonos és e-mailes kapcsolattartás ügyfeleinkkel, adatrögzítés, a rendszerben szereplő adatok naprakészen tartása, adategyeztetés kártyaelfogadó hálózatunkkal.
A 14 éve működő Multi-Pay Zrt. napi 4 órás munkavégzésre keresi új munkatársát, aki hozzájárul a vállalat folyamatosan bővülő szolgáltatásai színvonalának növeléséhez.
Ezek lesznek a napi feladataid:
- adatrögzítés a cég saját rendszerében
- kapcsolattartás e-mailben és telefonon
- egyéb adminisztratív feladatok ellátása
Te lehetsz az új munkatársunk, ha:
- felhasználói szinten kezeled a Wordot, Excelt, Outlookot
- precízen és pontosan dolgozol, felelősséget vállalsz a munkádért
- nyitott vagy az új feladatokra, keresed a kihívásokat
- jól kommunikálsz szóban és írásban
Előny:
- adminisztrátori vagy adatrögzítői munkakörben 1-3 év munkatapasztalat
Amit kínálunk:
- határozatlan idejű munkaszerződés
- heti 20 órás foglalkoztatás
- frekventált munkavégzési hely
- fejlődési lehetőség
- egyedi cafeteria juttatások és éves bónusz
- felelősségteljes, önálló munka egy stabil kisvállalatnál
- jó hangulatú, családias, vidám csapat
Jelentkezés módja:
Ha el tudnád képzelni a mindennapjaidat a fenti feladatok megoldásában és szeretnél szerepet vállalni egy folyamatosan bővülő vállalat sikereiben, jelentkezz még ma!
Bármely generáció tagja megtalálhatja nálunk a számítását. Küldd el az önéletrajzodat a bruttó fizetési igényed megjelölésével.