Adminisztrátor (Budapest)

Adminisztrátor - recepciós kollégát keresünk Budapest 23. kerületében!

Adminisztrátor (Budapest)
A hirdetés már lejárt!

 

Vagyonvédelmi szolgáltatást végző Társaság Budapest 23. kerületében történő munkavégzésre gyakorlattal rendelkező adminisztrátor munkatársat keres.

Feladatai közé tartozik:

  • a vállalat működésének általános adminisztratív támogatása,
  • a munkaügyet érintő dokumentáció előkészítése,
  • teljesítés igazolások és számlák kezelése,
  • egyéb nyilvántartások vezetése, és a levelezés bonyolítása
  • recepciós feladatok ellátása.

 

Amit kínálunk:

  • határozatlan idejű, heti 40 órás alkalmazotti jogviszony,
  • a munkavégzéshez telefont és laptopot biztosítunk,
  • nyelvvizsga pótlék,
  • stabil, hosszútávú munkalehetőség, 
  • próbaidőt követően a Társaságunk alkalmazottjait szociális, illetve béren kívüli juttatásokkal(pl. születési támogatás, temetési segély, csoportos biztosítás, törzsgárda elismerés, toborzási jutalék) támogatjuk.

 

A munkakör betöltéséhez elengedhetetlenül szükséges :

  • 1 év hasonló munkakörben szerzett szakmai tapasztalat
  • Minimum középfokú végzettség
  • Jó kommunikációs képesség
  • Határozottság
  • Önálló munkavégzés
  • Terhelhetőség
  • számítógép készségi szintű ismerete (MS Office: Word, Excel, Power Point).  A feladat ellátáshoz nélkülözhetetlen az Excel ismerete.

 

Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődését fényképes önéletrajzát a "Jelentkezem az állásra" gombra kattintva várjuk.

 

Munkabér

  • bruttó  400 000 - 420 000  Ft  / hó
Budapest

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok