Általános irodai adminisztrátor (Budapest)

Általános irodai adminisztrátor (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

Budapesti irodánkba keresünk általános irodai adminisztrátort teljes munkaidőben!

Szeretnél egy dinamikus csapat részese lenni, ahol nélkülözhetetlen szereped van a napi működésben?

Akkor pont rád van szükségünk! Csatlakozhatsz inspiráló, támogató csapatunkhoz.

Nálunk értéket teremthetsz - és közben te magad is értékké válsz!

Feladatok, amikben számítunk rád:

Excel táblák és kimutatások készítése Calgo statisztikák értelmezése és elemzése Calgo monitor figyelése HR adminisztratív feladatok ellátása Pénzügyi adminisztráció Általános irodai adminisztratív teendők

Amit várunk tőled:

  • MS Office ismeret (különösen Excel)
  • Tapasztalat call center program és CRM kezelésében
  • Precizitás és szabálykövetés
  • Megbízhatóság, önállóság
  • Rugalmasság, nyitottság

Amit kínálunk:

  • Fix, bejelentett munkaviszony határozatlan idejű szerződéssel
  • Belépési bér: minimálbér
  • Rendszeres képzések
  • Szakmai fejlődési lehetőség és karrierút
  • Modern irodai környezet a XIII. kerületben

Próbaidő után elérhető juttatások:

  • Elérhető bér: akár bruttó 440.000 Ft.
  • Munkaeszköz biztosítása
  • Teljesítményarányos jutalékrendszer

Miért érdemes nálunk dolgozni?

Csapatunk stabil, barátságos környezetben dolgozik, ahol minden munkatársunk hozzájárulását értékeljük és komolyan vesszük. Lehetőséged nyílik szakmailag fejlődni és értékes tapasztalatokat szerezni.

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok