Általános irodai adminisztrátor (Magyarország)

Általános irodai adminisztrátor (Magyarország)
Jelentkezem az állásra ›

 

Megváltozott munkaképességű munkaerőt keresünk az egész országban általános irodai adminisztrátor pozícióba.

Feladatok

  • Excel táblák, kimutatások készítése (képletezés, HA függvény, PIVOT tábla), Calgo statisztikák értelmezése, Calgo monitor figyelése, adminisztráció.

Feltételek

  • Hatályos érvényes MMK dokumentáció
  • Excel középszintű felhasználói ismerete
  • Munkához való megfelelő hozzáállás (A munkaidő ledolgozása kötelező!)
  • Önálló munkavégzés
  • Számítógép és megfelelő vezetékes internet kapcsolat megléte

Amit kínálunk

  • Fix bejelentett négy-hat-nyolc óra

A munkaidő rész- vagy teljes munkaidő, amelyet az alábbi időintervallumban lehet ledolgozni: 8:00-tól 16:30-ig. Távmunkában, illetve helyszínen is végezhető tevékenység, bejárás esetén munkavégzés helye Budapest, 13. kerület. Számítógépet és felszerelést biztosítunk, de saját számítógép megléte és napi használata elvárt.

Jelentkezés módja

Jelentkezéseket önéletrajzzal várjuk.

 

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok