Megváltozott munkaképességű munkaerőt keresünk az egész országban általános irodai adminisztrátor pozícióba.
Feladatok
- Excel táblák, kimutatások készítése (képletezés, HA függvény, PIVOT tábla), Calgo statisztikák értelmezése, Calgo monitor figyelése, adminisztráció.
Feltételek
- Hatályos érvényes MMK dokumentáció
- Excel középszintű felhasználói ismerete
- Munkához való megfelelő hozzáállás (A munkaidő ledolgozása kötelező!)
- Önálló munkavégzés
- Számítógép és megfelelő vezetékes internet kapcsolat megléte
Amit kínálunk
- Fix bejelentett négy-hat-nyolc óra
A munkaidő rész- vagy teljes munkaidő, amelyet az alábbi időintervallumban lehet ledolgozni: 8:00-tól 16:30-ig. Távmunkában, illetve helyszínen is végezhető tevékenység, bejárás esetén munkavégzés helye Budapest, 13. kerület. Számítógépet és felszerelést biztosítunk, de saját számítógép megléte és napi használata elvárt.
Jelentkezés módja
Jelentkezéseket önéletrajzzal várjuk.