Általános ügyintéző (béren kívüli juttatások kezelése) (Budapest)

Általános ügyintéző (béren kívüli juttatások kezelése) (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

Általános ügyintéző (béren kívüli juttatások kezelése)

 

Leendő kollégánk feladatai a következők lesznek:

  • a Társaság üdülőiben történő üdültetés lebonyolítása, koordinálása;
  • jóléti juttatások igénybevételével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátás;
  • a társasági rendezvényszervezéssel összefüggő feladatok lebonyolítása;
  • foglalkozás- egészségügyi és fogorvosi ellátással kapcsolatos ügyintézés;
  • munkavállalók segítése a jóléti juttatások igénybevételével kapcsolatban;
  • a szervezeti egység szakmai tevékenységével összefüggő adminisztratív feladatok ellátása;
  • nyilvántartások kezelése és dokumentációk rendszerezése;
  • beérkező és kimenő levelek iktatása, továbbítása, ügyintézése;
  • az adminisztrátorok által elkészített bérszámfejtési dokumentumok havonta történő ellenőrzése.

Számunkra az ideális jelölt:

  • legalább középfokú végzettséggel rendelkezik;
  • jártas a word és excel programok használatában;
  • precíz, hatékony, felelősségteljes munkavégzés jellemzi;
  • dinamikus, terhelhető, megbízható személyiség;
  • jó kommunikációs és szervező készséggel bír;
  • elhivatottság, segítőkészség, szolgáltatói szemlélet és monotonitástűrés jellemzi;
  • mind csapatmunkára, mind önálló munkavégzésre képes.

A pályázatok elbírálásánál előnyt jelent:

hasonló munkakörben szerzett tapasztalat.

Amit kínálunk:

  • hosszú távú munkalehetőség egy stabil nagyvállalatnál,
  • SZÉP kártya és jóléti juttatások,
  • önálló munkavégzés.

Jelentkezés módja

A jelentkezők önéletrajzát és motivációs levelét a fizetési igény megjelölésével várjuk.

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok