Back office adminisztrátor (Magyarország)

Back office adminisztrátor (Magyarország)
Jelentkezem az állásra ›

 

Azonnali kezdéssel keresünk anyanyelvi szintű magyar és angol nyelvtudással rendelkező munkaerőt back office adminisztrátor pozícióra.

Amit kínálunk:

  • Fix bejelentett 4-6-8 óra
  • Fizetett oktatás
  • Rugalmas munkarend

Feladat: adminisztratív ügyintézés, crm rendszer kezelése, emailek feldolgozása, bejövő-kimenő hívások intézése, social media felületek kezelése (Messenger, Facebook, WeChat)

A munkavégzés a 13. kerületben, kellemes irodaházi környezetben történik, home office-ra is van lehetőség. Az oktatás magyarul, a munkavégzés angol/kínai/vietnámi nyelven folyik.

Feltételek:

  • Anyanyelvi szintű magyar és angol nyelvtudás
  • Érettségi
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • Jó kommunikációs készség
  • Önálló munkavégzés
  • Számítógép és megfelelő vezetékes internet kapcsolat megléte

Előnyt jelent:

  • Kínai vagy vietnámi társalgási szintű nyelvtudás
  • Ügyintézésben/ügyfélkezelésben szerzett tapasztalat

 

Jelentkezéseket magyar nyelvű, fényképes önéletrajzzal és a bruttó bérigény megjelölésével várjuk.

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok