A Budapest Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság Autóbusz és Trolibusz Üzemeltetési Igazgatóság Gazdálkodási Osztálya
humánadminisztrációs feladatok ellátására
teljes-, vagy részmunkaidőben (napi 6 vagy 7 órában) történő munkavégzésre felvételt hirdet
Téged várunk a csapatba, ha:
- középfokú végzettséged van
- munkaügyi/személyügyi szakképzettséggel vagy humán területen 3 év szakmai tapasztalattal rendelkezel
- felhasználó szinten ismered az MS Office programokat (azok a felvételi folyamat során tesztelésre kerülnek)
Előnyt jelent:
SAP HR moduljának ismerete
Főbb feladatok:
- humánügyi, humánadminisztrációs feladatok végrehajtásában való közreműködés
- munkavállalók humánügyi dokumentumainak kezelése
- időadat- és törzsadatkezelés
Sikerre visznek ezek a készségek:
- jó kommunikációs és problémamegoldó képesség
- csapatmunkára és önálló munkavégzésre való alkalmasság
- egyedi konfliktushelyzetek kezelése
Miért válassz minket?
- stabil háttérrel rendelkező nagyvállalatnál hosszú távú munkalehetőség
- fizetésnapon mindig pontosan érkező, 100%-ban bejelentett jövedelem
- vállalati országbérlet a munkavállalónknak, mellyel ingyenes utazás biztosított (1.250 Ft-os adminisztrációs díj megfizetése után) a budapesti helyi járatokon, valamint országos szinten a helyközi közlekedésben kijelölt járatokon
- a munkavállaló házastársa (élettársa), valamint az egy háztartásban élő minden iskolás gyermek részére ingyenes utazás a BKV Zrt. járatain
- cafeteria juttatás
Munkavégzés helye
BKV Zrt. Kelenföldi Divízió, 1113 Budapest, Hamzsabégi út 55-57. Bérezés megegyezés szerint. A munkakör betölthető: kiválasztást követően azonnal.
Jelentkezési határidő:
2025. július 18.
Jelentkezés fényképes szakmai önéletrajzzal, bérigény megjelölésével.