Megbízónk egy stabil háttérrel rendelkező, multinacionális ipari vállalat, amely HR csapatába keres HR ügyintéző munkatársat, bérszámfejtési és munkaügyi területre. Ideális jelölt vagy, ha gyakorlottan kezeled a Nexon bérügyviteli rendszert, és otthonosan mozogsz a jogszabályok és adminisztráció világában.
Feladatok
- Munkabérek, juttatások számfejtése a hatályos jogszabályok szerint
- Havi szintű bevallások és adatszolgáltatások teljesítése a NAV részére, valamint KSH jelentések elkészítése
- Teljes körű munkaügyi adminisztráció: belépések, kilépések, szerződésmódosítások
- Munkaügyi adatbázisok és statisztikák naprakészen tartása
- Belső létszámmozgások és szabadságkezelés adminisztrációja
- Rendszeres és eseti jelentések készítése, adatküldés társosztályok és hatóságok felé
Elvárások
- Bér- és tb ügyintéző képesítés
- Minimum 1-3 év releváns bérszámfejtési tapasztalat
- MS Office magas szintű ismerete
- Precizitás, szabálykövetés, csapatjátékosság
- Alapfokú angol nyelvtudás írásban és szóban
- Felsőfokú szakirányú végzettség (HR, közgazdaságtan)
- NexonBér / Nexon4 / NexonPort+ rendszer ismerete
Amit kínálunk
- Versenyképes juttatási csomag szakmai tapasztalathoz igazodó alapbérrel
- Cafeteria és éves bónusz lehetőség
- Lojalitás program a hosszú távú elköteleződés támogatására
- Kiemelt utazási támogatás, akár céges buszjárattal több településről
- Stabil, nemzetközi háttérrel rendelkező vállalati környezet
- Támogató vezetés, folyamatos fejlődési és képzési lehetőségek
- Biztos, hosszú távú munkalehetőség egy jól szervezett, szakmailag felkészült csapatban