Customer Success Specialist (Budapest)

Customer Success Specialist (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

A NielsenIQ-nál piackutatással foglalkozunk, szolgáltatásainkkal lehetőséget nyújtunk partnereinknek megbízható és teljes körű betekintést nyújtani a fogyasztói és piaci szokásokba. A világ több mint 100 országában jelen vagyunk, központunk az USA-ban, Chicagóban található.

Customer Success Specialist

Feladatok

  • Napi szintű kapcsolattartás a jelenlegi ügyfelekkel
  • Különböző riportok, elemzések készítése
  • Szoros együttműködés a társosztályokkal a stratégiai célok megvalósításának érdekében
  • Ügyfelek igények felmérése és megoldása
  • Előre meghatározott stratégiai célok elérése, akciótervek kialakítása
  • Projektmenedzsment, ügyféltréningek szervezése

Elvárások

  • 1-3 év releváns szakmai tapasztalat
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • Kiváló kommunikációs készség írásban és szóban egyaránt, erős prezentációs készség
  • Érdeklődés az FMCG iránt
  • Ügyfélszerzésben, -kezelésben előny
  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség (preferáltan gazdasági területen)
  • Rövid- és hosszútávú stratégiákban való gondolkodás, a tervek folyamatos követése

Amit kínálunk

  • Szakmai tréningek, hosszú távú karrierlehetőség (akár nemzetközi szinten is)
  • Modern munkakörnyezet Budapest belvárosában, részbeni home office lehetőséggel
  • Különböző kezdeményezésekben való részvétel (önkénteskedés több szervezettel együttműködve, csapatépítők, mentorprogram)
  • Nemzetközi környezet, szoros együttműködés külföldi csapatokkal
  • Választható cafeteria csomag
  • Magán egészségbiztosításban való részvétel
Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok