Értékesítési ügyintéző, irodai adminisztrátor (Budapest)

Értékesítési ügyintéző, irodai adminisztrátor (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

 

Több, mint 20 éve tűzvédelmi berendezések forgalmazásával és telepítésével foglalkozó Ludor Kft.

meglévő csapata erősítésére

értékesítési ügyintéző, irodai adminisztrátor

munkatársat keres Budapest belső kerületében történő munkavégzéssel.

A meghirdetett feladatkörbe tartozik a már telepített és működő tűzvédelmi berendezések karbantartásának, szervizelésének kezelése és új szerződések kötése.

Változatos feladatokkal járó munkakör, kellemes munkahelyi környezet és a folyamatos képzés biztosított.

A műszaki beállítottság és precizitás mellett a jó kapcsolatteremtő képesség nagy előnyt jelent.

Feladatok

  • Telefonos ügyintézés, támogatás a kollégák, partnerek felé
  • Levelezés, napi adminisztratív ügyek intézése
  • Belső nyilvántartások vezetése
  • Műszaki és szakmai igazgató munkájának segítése

Elvárások

  • MS Office (Word / Excel) magabiztos ismerete
  • Precíz, pontos munkavégzés
  • Önállóság, talpraesett személyiség
  • Angol, vagy német nyelvtudás előny

Amit kínálunk

  • hosszú távú munkalehetőség
  • nyugodt munkahelyi légkör
  • változatos munka, folyamatos képzés
  • versenyképes fizetés
  • betanulási idő

Munkavégzés helye

Budapest belső kerülete jó közlekedéssel

Jelentkezés módja

Küldje el számunkra fényképes önéletrajzát fizetési igény megjelöléssel!

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok