HR Adminisztrációs gyakornok (Szeged)

Szeged

HR Adminisztrációs gyakornok (Szeged)
Jelentkezem az állásra ›

 

HR Adminisztrációs gyakornok

Feladatok

  • Napi adminisztrációs feladatok támogatása a HR Services csapat részeként, riportok készítése, irattárazás, munkavállalói dokumentumok gyűjtése, regisztrációja - elektronikus és papír alapon is;
  • Szerződések és igazolások ellenőrzése, nyomtatása, aláíratása, majd ezen dokumentumok nyomon követése (papíron alapon illetve rendszerekben)
  • Kapcsolattartás személyesen és e-mailben a munkavállalókkal, kérdések megválaszolása, panaszkezelés
  • Munkáltatói igazolások készítése
  • Munkavállalói juttatások elszámolásának előkészítése
  • Archiválás
  • Munka- és egészségvédelmi feladatokba való bekapcsolódás, ezek adminisztrációjának támogatása
  • Postázási feladatok ellátása
  • Fordítási feladatok ellátása
  • A betanulás függvényében egyre magasabb szintű feladatok ellátása: pl. beléptetések teljes körű koordinálása, külső partnerekkel való megbeszéléseken részvétel

If you have…

  • Folyamatban lévő felsőfokú HR releváns tanulmányok, (nappali tagozatos aktív vagy 25 éves kor alatt passzív hallgatói jogviszony)
  • Pontos, precíz, önálló munkavégzés
  • Határozott fellépés
  • Proaktivitás
  • Terhelhetőség
  • Munka iránti alázat
  • Csapatjátékos
  • Monotonitástűrés
  • Angol B2 nyelvtudás
  • Minimum heti 30 órás munkavégzés
 
Szeged

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok