HR adminisztrátor (részmunkaidős) (Debrecen)

HR adminisztrátor (részmunkaidős) (Debrecen)
Jelentkezem az állásra ›

HR adminisztrátor (részmunkaidős)

Csatlakozz a HSA Group csapatához részmunkaidős HR adminisztrátorként!

Ha érdekel a HR világa, precíz és lelkiismeretes vagy, valamint szereted az adminisztratív kihívásokat, nálunk a helyed! Részmunkaidős pozíciónkban változatos feladatokkal találkozhatsz – a belépő és kilépő dokumentumok kezelésétől kezdve a bérszámfejtési adatok előkészítésén át a statisztikák készítéséig. Egy dinamikus, támogató csapat tagjaként nemcsak fejlődhetsz, hanem aktívan részt vehetsz vállalati eseményeink szervezésében is.

Feladatok

  • belépő és kilépő munkavállalók dokumentumainak generálása, aláíratása és feltöltése
  • dolgozói adatok rögzítése és aktualizálása
  • bérszámfejtéshez szükséges adatok és dokumentumok összegyűjtése és előkészítése
  • személyi bérlapok mentése, kiküldése és igazolások mentése
  • nyilvántartások kezelése és naprakészen tartása
  • statisztikák és riportok készítése
  • aktív részvétel a vállalati csapatépítők/akciók szervezésében és kivitelezésében

Elvárások

  • rendelkezz felsőfokú gazdasági vagy HR végzettséggel
  • rendelkezz előzetes HR területen szerzett gyakorlattal
  • 4 órás munkaidő vállalása
  • legyél precíz és igényes a munkádra
  • legyél nyitott és empatikus személyiség
  • ne okozzon gondot a kommunikáció és a problémák megoldása
  • akarj és tudj is folyamatosan tanulni, fejlődni
  • ismerd és kezeld magabiztosan a Microsoft Office termékeket
  • HR területen előzetes jártasság

 

Munkavégzés helye

Debrecen

Debrecen

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok