A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága
Igazgatási és Humánpolitikai Főosztálya
a Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX. törvény
(a továbbiakban: NAV Szj. tv.) alapján
p á l y á z a t o t h i r d e t
humánigazgatási referens
(I. besorolási osztály B munkaköri kategória)
munkakör betöltésére.
Foglalkoztatás időtartama:
határozatlan idejű adó- és vámhatósági szolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
A NAV Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága
- 1134 Budapest, Dózsa György út 128-132.
Amit nyújtunk:
- Mentorprogramban való részvétel;
- Széleskörű alap- és továbbképzési lehetőségek, tréningek;
- Rugalmas munkarend;
- Minimum 28 nap szabadság (amely a szolgálatban eltöltött évek alapján folyamatosan növekszik);
- Home office lehetőség;
- Éves cafetéria juttatás;
- Cafetérián kívüli egyéb juttatások (pl. éleslátást biztosító szemüveg költségtérítés, munkába járás költségtérítés);
- Lakáscélú munkáltatói kölcsön;
- Szolgálati lakás igénybevételének lehetősége;
- Ingyenes szakorvosi vizsgálatok igénybevétele;
- Kedvezményes üdülési lehetőség;
- 50 %-os utazási kedvezmény;
- Aktív közösségi és kulturális élet.
Ellátandó főbb feladatok:
- Ellátja a jogviszony létesítésével, megszüntetésével, módosításával kapcsolatos feladatokat.
- Ellátja a szolgálati / ideiglenes igazolványokkal, megbízólevelekkel, beléptető kártyákkal kapcsolatos feladatokat.
- Elkészíti és kiadja a munkáltatói igazolásokat.
- Elkészíti és kiadja a szabadság megállapítással, módosítással kapcsolatos okmányokat.
- Vezetői ellenőrzés mellett folyamatosan rögzíti a számítógépes személyügyi nyilvántartó programba a foglalkoztatottak személyi és munkaügyi adatait.
- A foglalkoztatottak személyi anyagába lefűzi a munkaügyi intézkedések okmányait és az egyéb iratokat, bizonyítványokat, igazolásokat.
- Intézi a foglalkoztatottak részére előírt (egészségi, fizikai, pszichikai) alkalmassági vizsgálatok szervezését, lebonyolítását.
- Közreműködik a fegyelmi és a kártérítési eljárások lefolytatásában;
- A szakterületét érintő jelentéseket önállóan elkészíti.
A munkakör betöltésének feltételei:
- magyar állampolgárság;
- cselekvőképesség;
- büntetlen előélet;
- a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál rendszeresített pénzügyőri munkakörökről, a képesítési előírásokról, valamint a munkaköri pótlékról szóló 21/2020. (XII. 30.) PM rendelet 2. melléklet 11.1. pontja alapján felsőoktatásban szerzett jogi, gazdaságtudományi, andragógiai, pedagógusi, tanári felsőfokú iskolai végzettséget adó szakképzettség, szakirányú továbbképzésben szerzett személyügyi szakigazgatás-szervező, személyügyi szakértő/szervező/szaktanácsadó, közszolgálati személyügyi
- menedzser, humánmenedzser, személyügyi és emberi erőforrás szaktanácsadó/menedzser, adó- és pénzügyi ellenőrzési szaktanácsadó, adó- és pénzügyi ellenőrzési szakközgazdász, pénzügy adó és ellenőrzés szakközgazdász, diplomás szakreferens pénzügy adó és ellenőrzési szakon / pénzügy adó és adóeljárás szakon, adó- és vámnyomozó jogi szakokleveles tanácsadói, pénzügyi, adó-, illeték-, vámszaktanácsadói/vámszakértői nemzetközi adó- és vámtanácsadó, vámigazgatás-szervezői szakképzettség vagy a humánigazgatási feladatoknak megfelelő szakirányú továbbképzésben szerzett egyéb szakképzettség; felsőoktatásban szerzett felsőfokú iskolai végzettséget adó szakképzettség, valamint felsőoktatási szakképzésben gazdaságtudományok vagy informatika képzési területen megszerzett szakképzettség; felsőoktatásban szerzett felsőfokú iskolai végzettséget adó szakképzettség, valamint könyvelés és adózás szakterületen szerzett, informatikai szakmacsoportban szerzett, vagy munkaügyi, személyügyi, személyzeti, társadalombiztosítási legalább felső középfokú szakképesítés;
- előzetes munkaköri alkalmassági vizsgálat a 15/2020. (XII. 29.) PM rendelet szerint (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt a munkáltató intézkedésére történik);
- biztonsági célú ellenőrzés (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt a munkáltató kérelmére a NAV Biztonsági Főosztálya által történik);
- a NAV Szj. tv. 89-92. §-aiban foglalt összeférhetetlenségi szabályoknak való megfelelés.
Elvárt kompetenciák:
- pszichés terhelhetőség
- pontosság
- együttműködési készség
- jó szóbeli és írásbeli kommunikációs készség
- A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál szerzett szakmai tapasztalat;
- felhasználói szintű számítógépes ismeret (Word, Excel, PowerPoint);
- humánigazgatási szakterületen szerzett tapasztalat.
Alkalmazás, illetmény és egyéb juttatások:
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX.
törvény, valamint a NAV Foglalkoztatási Szabályzatában foglaltak alapján.
A pályázat részeként benyújtandó iratok:
- fényképes önéletrajz (a NAV Szj. tv. 9. számú melléklete szerinti tartalommal);
- iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvtudást igazoló okiratok másolata;
- motivációs levél, ami részletesen tartalmazza az eddigi szakmai feladatokat, életutat;
- nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázó a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges, a NAV Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága általi kezeléséhez hozzájárul;
- külön nyilatkozat, amennyiben hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagát a pályázati eljárást követően a NAV a benyújtástól számított 12 hónapig vagy a nyilatkozat visszavonásáig megőrizze, majd az őrzési idő lejártát vagy a nyilatkozat visszavonását követően megsemmisítse.
A pályázat beérkezésének határideje: 2024. április 30.
Felhívjuk a Tisztelt Pályázók figyelmét, hogy minden csatolandó dokumentumot egyszerre kérünk benyújtani, mert csak a hiánytalan és a fenti határidőig beérkezett pályázatot tekintjük érvényesnek.
A pályázat elbírálásának határideje: 2024. május 15.
A munkakör betöltésének legkorábbi időpontja:
A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A betöltendő munkakörrel kapcsolatban további információt dr. Sulcz Anna Mária főosztályvezető-helyettes asszony nyújt a 06 (1) 427-5970 telefonszámon.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatok közül a pályázati anyag és az esetleges személyes elbeszélgetés tapasztalatai alapján születik meg a munkáltatói döntés, melynek eredményéről a pályázók tájékoztatást kapnak.
A pályázat benyújtásának módja:
Elektronikusan – maximum 3 MB terjedelemben – a NAV Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága központi címére.
A tárgy mezőben kérjük feltüntetni: „Pályázat humánigazgatási referens”