Humánigazgatási referens (Budapest)

Humánigazgatási referens (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága

Igazgatási és Humánpolitikai Főosztálya

a Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX. törvény

(a továbbiakban: NAV Szj. tv.) alapján

p á l y á z a t o t h i r d e t

humánigazgatási referens

(I. besorolási osztály B munkaköri kategória)

munkakör betöltésére.

Foglalkoztatás időtartama:

határozatlan idejű adó- és vámhatósági szolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:

teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

A NAV Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága

- 1134 Budapest, Dózsa György út 128-132.

Amit nyújtunk:

  • Mentorprogramban való részvétel;
  • Széleskörű alap- és továbbképzési lehetőségek, tréningek;
  • Rugalmas munkarend;
  • Minimum 28 nap szabadság (amely a szolgálatban eltöltött évek alapján folyamatosan növekszik);
  • Home office lehetőség;
  • Éves cafetéria juttatás;
  • Cafetérián kívüli egyéb juttatások (pl. éleslátást biztosító szemüveg költségtérítés, munkába járás költségtérítés);
  • Lakáscélú munkáltatói kölcsön;
  • Szolgálati lakás igénybevételének lehetősége;
  • Ingyenes szakorvosi vizsgálatok igénybevétele;
  • Kedvezményes üdülési lehetőség;
  • 50 %-os utazási kedvezmény;
  • Aktív közösségi és kulturális élet.

Ellátandó főbb feladatok:

  • Ellátja a jogviszony létesítésével, megszüntetésével, módosításával kapcsolatos feladatokat.
  • Ellátja a szolgálati / ideiglenes igazolványokkal, megbízólevelekkel, beléptető kártyákkal kapcsolatos feladatokat.
  • Elkészíti és kiadja a munkáltatói igazolásokat.
  • Elkészíti és kiadja a szabadság megállapítással, módosítással kapcsolatos okmányokat.
  • Vezetői ellenőrzés mellett folyamatosan rögzíti a számítógépes személyügyi nyilvántartó programba a foglalkoztatottak személyi és munkaügyi adatait.
  • A foglalkoztatottak személyi anyagába lefűzi a munkaügyi intézkedések okmányait és az egyéb iratokat, bizonyítványokat, igazolásokat.
  • Intézi a foglalkoztatottak részére előírt (egészségi, fizikai, pszichikai) alkalmassági vizsgálatok szervezését, lebonyolítását.
  • Közreműködik a fegyelmi és a kártérítési eljárások lefolytatásában;
  • A szakterületét érintő jelentéseket önállóan elkészíti.

A munkakör betöltésének feltételei:

  • magyar állampolgárság;
  • cselekvőképesség;
  • büntetlen előélet;
  • a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál rendszeresített pénzügyőri munkakörökről, a képesítési előírásokról, valamint a munkaköri pótlékról szóló 21/2020. (XII. 30.) PM rendelet 2. melléklet 11.1. pontja alapján felsőoktatásban szerzett jogi, gazdaságtudományi, andragógiai, pedagógusi, tanári felsőfokú iskolai végzettséget adó szakképzettség, szakirányú továbbképzésben szerzett személyügyi szakigazgatás-szervező, személyügyi szakértő/szervező/szaktanácsadó, közszolgálati személyügyi
  • menedzser, humánmenedzser, személyügyi és emberi erőforrás szaktanácsadó/menedzser, adó- és pénzügyi ellenőrzési szaktanácsadó, adó- és pénzügyi ellenőrzési szakközgazdász, pénzügy adó és ellenőrzés szakközgazdász, diplomás szakreferens pénzügy adó és ellenőrzési szakon / pénzügy adó és adóeljárás szakon, adó- és vámnyomozó jogi szakokleveles tanácsadói, pénzügyi, adó-, illeték-, vámszaktanácsadói/vámszakértői nemzetközi adó- és vámtanácsadó, vámigazgatás-szervezői szakképzettség vagy a humánigazgatási feladatoknak megfelelő szakirányú továbbképzésben szerzett egyéb szakképzettség; felsőoktatásban szerzett felsőfokú iskolai végzettséget adó szakképzettség, valamint felsőoktatási szakképzésben gazdaságtudományok vagy informatika képzési területen megszerzett szakképzettség; felsőoktatásban szerzett felsőfokú iskolai végzettséget adó szakképzettség, valamint könyvelés és adózás szakterületen szerzett, informatikai szakmacsoportban szerzett, vagy munkaügyi, személyügyi, személyzeti, társadalombiztosítási legalább felső középfokú szakképesítés;
  • előzetes munkaköri alkalmassági vizsgálat a 15/2020. (XII. 29.) PM rendelet szerint (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt a munkáltató intézkedésére történik);
  • biztonsági célú ellenőrzés (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt a munkáltató kérelmére a NAV Biztonsági Főosztálya által történik);
  • a NAV Szj. tv. 89-92. §-aiban foglalt összeférhetetlenségi szabályoknak való megfelelés.

Elvárt kompetenciák:

  • pszichés terhelhetőség
  • pontosság
  • együttműködési készség
  • jó szóbeli és írásbeli kommunikációs készség
  • A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
  • a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál szerzett szakmai tapasztalat;
  • felhasználói szintű számítógépes ismeret (Word, Excel, PowerPoint);
  • humánigazgatási szakterületen szerzett tapasztalat.

Alkalmazás, illetmény és egyéb juttatások:

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX.

törvény, valamint a NAV Foglalkoztatási Szabályzatában foglaltak alapján.

A pályázat részeként benyújtandó iratok:

  • fényképes önéletrajz (a NAV Szj. tv. 9. számú melléklete szerinti tartalommal);
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvtudást igazoló okiratok másolata;
  • motivációs levél, ami részletesen tartalmazza az eddigi szakmai feladatokat, életutat;
  • nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázó a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges, a NAV Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága általi kezeléséhez hozzájárul;
  • külön nyilatkozat, amennyiben hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagát a pályázati eljárást követően a NAV a benyújtástól számított 12 hónapig vagy a nyilatkozat visszavonásáig megőrizze, majd az őrzési idő lejártát vagy a nyilatkozat visszavonását követően megsemmisítse.

A pályázat beérkezésének határideje: 2024. április 30.

Felhívjuk a Tisztelt Pályázók figyelmét, hogy minden csatolandó dokumentumot egyszerre kérünk benyújtani, mert csak a hiánytalan és a fenti határidőig beérkezett pályázatot tekintjük érvényesnek.

A pályázat elbírálásának határideje: 2024. május 15.

A munkakör betöltésének legkorábbi időpontja:

A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A betöltendő munkakörrel kapcsolatban további információt dr. Sulcz Anna Mária főosztályvezető-helyettes asszony nyújt a 06 (1) 427-5970 telefonszámon.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatok közül a pályázati anyag és az esetleges személyes elbeszélgetés tapasztalatai alapján születik meg a munkáltatói döntés, melynek eredményéről a pályázók tájékoztatást kapnak.

A pályázat benyújtásának módja:

Elektronikusan – maximum 3 MB terjedelemben – a NAV Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága központi címére.

A tárgy mezőben kérjük feltüntetni: „Pályázat humánigazgatási referens”

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok