BKV Zrt. Jogi és Humánpolitikai Igazgatóság
Központi Munkaügyi Adminisztrációs Osztálya
HUMÁNÜGYI ELŐADÓ
munkakörbe felvételt hirdet
(határozott idejű szerződéssel)
A munkavállaló feladatai:
- jogviszony létesítésével, megszűnésével kapcsolatos humánadminisztrációs feladatok ellátása,
- munkáltatói és egyéb igazolások kiállítása,
- munkavállalói nyilatkozatok kezelése,
- tartós távolléten lévő munkavállalók (GYED, GYES, CSED, szülési szabadság, tartós betegállomány, FNSZ) ügyeinek intézése, távollét jogcímek rögzítése az SAP HR rendszerében,
- az előírt bejelentési kötelezettségekkel összefüggő adatszolgáltatási feladatok ellátása.
A munkakör betöltésének feltételei:
- középfokú végzettség
- munkaügyi vagy személyügyi szakképzettség
- MS Office programok ismerete
Leendő munkatársunktól megkívánt képességek, készségek:
- precíz, lelkiismeretes munkavégzés, szakmaszeretet,
- hatékony kommunikációs és problémamegoldó készség,
- logikus gondolkodás,
- csapatmunkára és önálló munkavégzésre való alkalmasság, megbízható személyiség,
- a vonatkozó jogszabályok naprakész ismerete (Mt., Sztv., Szja, T1041)
Előnyt jelent:
- SAP HR moduljának ismerete
- Humán területen szerzett 3 éves szakmai gyakorlat
Amit kínálunk:
- ingyenes utazás a BKV Zrt. járatain a házastárs, valamint az egy háztartásban élő minden iskolás gyermek részére
- vállalati országbérlet a munkavállalónknak 1250 Ft-os adminisztrációs díj ellenében a helyközi közlekedésben a VOLÁNBUSZ Zrt., a MÁV-START Zrt. a GySEV Zrt. kijelölt járataira, valamint a MÁV-HÉV Zrt. járataira
- üdülési lehetőség
- cafeteria juttatás
Munkavégzés helye:
Budapest VII. kerület Akácfa utca 15.
Jelentkezési határidő: 2024. október 24.
A munkakör betölthető: kiválasztást követően azonnal
Csatolni kérjük: Részletes fényképes szakmai önéletrajzot és motivációs levelet, elérhetőség és bérigény megjelölésével.