Irodai adminisztrátor (Budapest)

Irodai adminisztrátor (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

Irodai asszisztens

Feladatok:

  • A hatékony mindennapi működéséhez szükséges irodavezetői feladatok ellátása
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel és a partnerekkel ( belföldi vevők, külföldi beszállítók)
  • Szállítási, értékesítési folyamatok pontos, precíz dokumentálása
  • A vállalat irányítási rendszer folyamatos kezelése, részfeladatok ellátása
  • Szállítólevelek, számlák kiállítása, előzetes ellenőrzése
  • Áru átvétel és kiadás
  • Kimutatások készítése
  • Értékesítés támogatása

Amit kérünk:

  • Minimum középfokú végzettség, előny a felsőfokú végzettség
  • Angol nyelv középszintű ismerete, használata
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel)
  • Önálló és precíz munkavégzés
  • Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség
  • Megbízhatóság

Amit kínálunk:

  • dinamikus, lendületes csapat
  • családias hangulat
  • fejlődési, tanulási lehetőség
  • szakmai továbbképzések
  • teljes emberi háttér támogatás
  • versenyképes bérezés
  • gépkocsi használat
  • mobiltelefon használat

Jelentkezés módja:

A fényképes önéletrajzokat várunk nettó fizetési igény megadásával.

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok