Irodai adminisztrátor (Szarvas)

Irodai adminisztrátor (Szarvas)
Jelentkezem az állásra ›

Országosan ismert lakossági és ipari klímaberendezéseket forgalmazó cég megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:

Irodai adminisztrátor

Elvárások:

1-2 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat, Magas szintű Word és Excel ismeret, Precíz, pontos és igényes munkavégzés

Előnyt jelent:

Könyvelési vagy pénzügyi tapasztalat, Pénzügyi számviteli ügyintéző végzettség

Feladatok:

Irodai adminisztráció, Bejövő, kimenő számlák kezelése, Analitikák készítése, Készletek nyilvántartásba vétele és követése, Nyilvántartások vezetése, adatok gyűjtése és azok rendszerbe foglalása

Amit kínálunk:

Stabil tervezhető, anyagiakban támogatott, kiszámítható jövőkép, Szakmai kihívás, önmegvalósítás lehetősége, Folyamatos szakmai képzések, Kulturált, modern irodai környezet, Fiatal, lendületes csapat

Munkavégzés helye:

Szarvas

Jelentkezés módja:

Amennyiben a hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el fényképes szakmai önéletrajzát a "Jelentkezem az állásra" gombra kattintva!

Szarvas

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok